/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Ejer du en Chorkie??
Fra : Chorkie
Vist : 1626 gange
20 point
Dato : 12-02-08 11:46

Så vil jeg meget gerne i kontakt med dig.

Jeg har en hjemmeside der omhandler Chorkien og prøver at samle så mange billeder af forskellige Chorkier som muligt
- det betyder ikke noget om det er 1, 2, 3 eller 4 generations Chorkier, da det under "andres Chorkier" ikke handler om standarten eller om de er egnet til avl.

Je vil blot låne et billedet, sætte det ind under "andres Chorkier" med en kort beskrivelse og det er det

www.chorkieavl.mono.net

I kan finde mine kontaktoplysninger på hjemmsiden

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 24-03-08 19:25

Halløj.!
Er det en officiel hunderace?
Jeg er en mulig Chorkie-elsker. hehe.
Avler du selv Chorkier?
Hvilket temperament fik racen så?

Kommentar
Fra : Chorkie

Dato : 25-03-08 10:20

prinsessemulle :

Nej det er ikke en anerkendt race - dette er meget vigtigt at påpege!!
Du kan læse lidt om Chorkien her der står også noget om temperament: http://www.chorkieavl.mono.net/9277/Chorkien

Ja jeg avler selv - dog kommer det første kuld først i 2009, da det er et større projekt at finde en egnet avlshan simpelthen fordi dette netop ér det første danske opdræt af Chorkien og fordi det er ufattelig vigtigt, at sørge for de Chorkier der bliver opdrætter er sunde, raske, har gode aner og sunde sind!!!

Venlig Hilsen Louise

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 25-03-08 14:44

Jeg vil helt klart være en køber!
Jeg har næsten læst alt på din side.
Det virker som en ALLETIDERS hund.
Jeg har dog først planlagt at anskaffe mig en i 2016.
Hva med prisen? (Ikke fordi det betyder noget.)
Kærlig hisen Mulle.

Kommentar
Fra : Chorkie

Dato : 25-03-08 15:03

prinsessemulle :

Hej igen

2016 det er der godt nok lang tid til
- kan ikke lov jeg avler til den tid, da jeg er en af dem der ikke anskaffer "Nye" hunde blot fordi dem jeg har bliver for gamle til avl.
Og samtidig ønsker jeg ikke at anskaffe mig mange hund, da jeg også er af den holdning at de opdræt der har rigtig mange hund ikke kan give hverken tæver elelr hvalp det jeg kan....

Jeg mener stadig man må tage sig af de hunde man har helt til den dør.... avl eller ej.

.... men du kan jo holde øje med mig

Prisen er helt umulig at udtale sig om, da jeg ikke kan forudsige om der er sker store ændringer i noget i 2016.... beklager.

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 27-03-08 16:05

Det er okay.
Det kan også være jeg anskaffer mig en før, jeg vil helt klart holde øje med dig.
Jeg kan godt lide din indstilling med hensyn til dit opdræt,
dog vil jeg lige sige at nogle mennesker godt kan have mange hunde og give hundene hvad de behøver. Men der er desværre også mennesker der ikke kan.
hilsen prinsessemulle