/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mine point?
Fra : hansiiii
Vist : 436 gange
10 point
Dato : 12-02-08 11:23

Dav...

Der skrives at når man logger ind første gang hver dag får man 20 point?? nu mangler jeg at få ca 60 point tror jeg for de sidste dage... hvorfor får jeg ikke dem??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 11:27

Du skal logge ind for at få dem de kommer ikke bare uden din tilstedeværelse

Kommentar
Fra : hansiiii

Dato : 12-02-08 11:29

hehe ja det ved jeg også godt... det gør jeg også hver dag men jeg blir bare ved med at have 40 point.... som nu er blevet til 30 efter dette spørgsmål ;-D

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-08 11:34

Der har været en del problemer med de point, for nye brugere.

Dvs de personer som er blevet oprettet som brugere fra 1.12.07

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 11:36

Jamen hvis du søger med ordet poient er der en halv kilometer om problemer omkring poient du er ikke den eneste der ikke får Så er der til gengæld nogle der får for mange dem må du afkræve nogle fra Du må ud og svarer på spørgsmål og derved tjene hvis ellers spørgerne gider at lukke deres spørgsmål Ellers må du oprette dig som superbruger og derved få 2000 p til at spørge for

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 11:37

Hej Nordsted

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 12-02-08 11:39

De point du får ved at dine svar bliver accepteret, kan du ikke spørge for.. de kan bruges til månedens lodtrækning, hvor du kan være den heldige vinder af pt kr. 500 (som aldig kommer alligevel)

De point du får tildelt hver dag, er dem du kan spørge for, og ret nødvendige, hvis du eller har nogle spørgsmål

Sunowantefisk, du fik lige et 0 for meget med, det er kun 200 man får som superbruger, men så er der da til nogle spørgsmål

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-08 11:40

Hey Sunowantefisk, er det dig der har taget solen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 11:44

Ups det nye tastatus skyld hi hi med det der nul og jae solen var lige forbi før lige her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-08 11:45

Har du pustet solen op til mig, det ser jeg frem til

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-02-08 11:55

Hvor i verden er i??
Her skinner solen og der er 17 grader i solen, men kun 7 i skyggen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-02-08 12:02

Hej i tråden og på Kandu.dk til hansiiiiiiiiiii (ved ikke om der er for mange i'er, dte er der sq nok

*suk* de points de points....bare man da kunne bruge superpoints til at stille spørgsmål med, så skulle jeg hjertensgerne dele ud men det kan man jo desværre ikke.

Du kan opnå stille-spørgsmål-points ved at lægge 'tips' ind MEN - du kan lige så nemt MISTE points ved det. 'Tips' bliver jo bedømt af andre brugere, synes de 'gennemsnitligt' at dit tip er godt, får du points og synes de, 'gennemsnitligt' at dit tip er noget hø, ja så mister du points.

Men i hvert fald får du et stort VELKOMMEN herfra!
Lykke og held og god fornøjelse på kandu.dk til dig!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-08 12:57

Citat
Du kan opnå stille-spørgsmål-points ved at lægge 'tips' ind

Det er ikke korrekt, det er superpoint brugeren får, men hvis det er minuspoint, så bliver det fratrukket ledige point.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-08 13:52

pia du ve da godt hvor nogle af os er Ellers glemsom du sydsjælland Her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-08 14:09

Det er mig der snupper alle de rare spørgepoint.................

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 13-02-08 07:32

Godkendelse af svar
Fra : hansiiii

Dato : 26-02-08 14:53

Tak for svaret Nordsted1....sådan noget lort