/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Så er jeg tilbage :-)
Fra : Clausvell
Vist : 555 gange
55 point
Dato : 11-02-08 22:23

Hej igen til jer

Efter mit sidste indlæg, har jeg tumlet med mit site, og dets udseende....mht forskellige skærme..

problemet er jo stadig at jeg ikke kan teste mit site på flere skærme end dem jeg har, og det er derfor vigtigt for mig at få den rette hjælp denne gang.

Min anden skærm som er en ældre IBM skærm viser stadig mit site helt anderledes end på den bærbar hvorpå mit site blev skabt.

Og i en videre søgning på en løsning på det problem fandt jeg dette link http://home6.inet.tele.dk/anton/resolution.htm

Og så er jeg jo endnu mere snot forvirret. Da alle de listet opløsninger viser det ens, som jo er skønt, men øh...

I sidste indlæg snakkede folk om css, men jeg har ikke overskud til at kaste mig ud i kode verdenen...

så hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-08 23:07

I frontPage er css ikke kodning men bare et centralt sted at lægge sideopsætning.
I Dreamweaver laves sideopsætning og gemmes i css og så skal der bare henvises til denne side.

Noget mere avanceret er jo css boxing .................men så skal der kodes.

Accepteret svar
Fra : NobleK

Modtaget 55 point
Dato : 12-02-08 08:21

Citat
problemet er jo stadig at jeg ikke kan teste mit site på flere skærme end dem jeg har

Nej, men du kan jo bare ændre opløsningen på de skærme som du har, og så kan du se hvordan det ser ud. Og hvis du bruger FrontPage kan du sætte den til at vise eksemplet (og designeren) i forskellige opløsninger.

Kan vi forresten se din side så vi kan se den selv.

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 12-02-08 13:19
Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 12-02-08 18:28

Tak for svaret NobleK.

Jeg tror jeg har styr på det pt..

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 13-02-08 08:02

Det var så lidt