/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Tak
Fra : fuschia
Vist : 567 gange
50 point
Dato : 11-02-08 19:11

Hej tak for jeres svar. Der er en del vi kan bruge. Det er ikke fordi vi vil komme igennem på en nem måde overhovedet ikke. Vi har kæmpet og gør det stadig og meget er faldet på plads. Og ja det er svært og ja vi kan se lyset forude. Selvfølgelig vil vi lære det ellers er det jo spildte penge. Men det ville jo være dejligt at bestå. Endnu engang tak for jeres hjælp. Venlig hilsen Anne

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-02-08 19:28

Accepter et svar til dit spørgsmål
Når du accepter et svar eller annullere dit spørgsmål, vil du automatisk modtage 5 ledige point som tak for hjælpen. Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-02-08 19:36

Det burde du dr.dem have skrevet i dette spørgsmål.

http://www.kandu.dk/Spg116852.aspx

Det er en ny bruger.

Desuden er det ikke rigtigt, at at et spørgsmål automatisk bliver lukket efter 30 dage, det er 3 mdr.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 11-02-08 21:02

Hej Anne . Selfølgelig klarer i det . Det er ikke så slemt selv om det er overvældende med lektier osv. Jeg var også ved at løbe sur i det , men lige pludselig faldt det hele på plads.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-02-08 22:36

Bare klø på

Det I gør burde alle gøre !!!

Godkendelse af svar
Fra : fuschia

Dato : 14-02-08 21:43

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-02-08 21:47

Hej fuschia
Tusind tak. I skal ikke gi op ,for selvfølgelig klarer i det Vi ses måske derude eller til en kajbajer