/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
TDC TV
Fra : NOVEMBER1949
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 11-02-08 18:33

Jeg har tænk mig at få TDC tv, men vil gerne have Tdc tv på 1 sal også, Tdc lover på deres hjemmeside at man kan på Tdc tv, men kun den samme kanal som i stuen, men de kan ikke forklare mig hvordan kablerne skal forbindes, andet end at man skal sætte et 3 ben scart stik i deres digitale modtager,( og tilslutte Tv erne på 1 sal ) Men det er lige stort nok at trække et scart kabel igennem etage adskillelsen syntes jeg, derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der har et bedre forslag, så der kan ses TDC tv på første sal.
Så vil jeg blive meget glad
Medsender link til TDC side om tilslutning til Tv
På forhånd Tak

http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/internet/tvoip/installationsvej_3458_0705.pdf

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-02-08 18:44

du kan formentlig sende signalet igennem en (gl) video
jeg gør noget lign. fra min parabol

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 11-02-08 19:01

Du kan købe en RF modulator ca. 300,- og sende signalet igennem alm. antenne kabel, det gør jeg.

Kommentar
Fra : NOVEMBER1949

Dato : 14-02-08 18:57

Mange tak til stig54 og ferik , gode besvarelser , lige hvad jeg manglede
STORT TAK TIL JER BEGGE

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-02-08 22:58

Jeg tror at det er dette her TDC mener:

http://www.avxperten.dk/audiovideokabler/audiovideokabler.asp

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-02-08 23:00

Evt. kan du få løse scart-stik hvor kablerne kan tilsluttes, hvis du ikke har tilslutning for phono stik i dit tv på loftet.

Annuller spørgsmålet
Fra : NOVEMBER1949

Dato : 01-04-08 06:12

tak for svarerne