/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ur på skrivebord
Fra : Falcham
Vist : 3882 gange
100 point
Dato : 10-02-08 19:49

Jeg søger et program som kan vise et ur på skrivebordet eller som altid er øverst på mine åbne vinduer.
Det eksisterede før i tiden da man stadig brugte Windows 3

Det må selvfølgelige gerne være smartere.

Og ja, jeg ved godt jeg har et ur på proceslinien

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-02-08 19:52

Hent google desktop der kan du vælge hvad du vil have på skrivebordet Du kan få xp til at se ud som Vista
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-02-08 19:54

Hent den her:http://desktop.google.com/
alimak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-02-08 19:58

Pyha ikke det google stads igen, nej prøv at læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip16798.aspx der er blandt andet ur i den sidepanel

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-08 20:39

Jeg bruger denne>
http://www.softdemon.com/freeclock/index.html

Topmost Clock v 2.1(freeware)

Den kan vise analog og digital ur eller hver for sig.
Der skal leges lidt med indstillingerne,farve/font's/ placering,kan trækkes til det rette sted og er altid øverst
o.s.v o.s.v

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-02-08 20:41

størrelse kan også ændres.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 22:16

Wauw jeg hælder helt til relloms det er virkeligt fedt den havde jeg ikke lige set Tak for det eden er straks taget i brug
Hvordan gik det med din googlefri uge o.v.n.

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 22:16

Ups almiak mener jeg selvfølgelig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-08 22:18

og kan ejheller stave nu Alimak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-02-08 22:52

Citat
Hvordan gik det med din googlefri uge o.v.n.
i var jo ikke så mange der ville være med hos mig bruges google slet ikke, hverken dengang eller andre tider, men ingen regel uden en untagelse, jeg har Google Earth som det eneste med det navn, jeg hentede den fra Manse9933s link, for at se den an, sidebaren gør at min bærbare har en times mindre batteri tid når den er aktiveret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-02-08 22:54

Det er uret jeg mener når jeg skriver om link fra Manse9933, det står vist lidt rodet ovenover

Godkendelse af svar
Fra : Falcham

Dato : 20-02-08 19:56

Tak for svaret Manse9933.

Ikke helt som jeg har forstillet mig, men det der var tættest på