/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Genskabelse af fotos SD-kort
Fra : Myhling
Vist : 525 gange
20 point
Dato : 10-02-08 17:40

Jeg har desværre mistet alle jule billederne.

Jeg ved ikke om kortet er blevet formateret... Kan jeg hente/finde dem på nogen måde uden det bliver alt for dyrt ??

HJÆLP

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 30 point
Dato : 10-02-08 17:47
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-02-08 17:48

Brug denne her --> http://www.pcinspector.de/download_all.htm?language=2

Og følg denne vejledning --> http://tips.bsjh.dk/recovery/index.html

Virkede for mig og mit SD kort!

/Torben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-08 18:15

Tja hvis kortet ikke er formateret eller nye billeder taget - ligger de der vel endnu....

Er kortet taget i brug igen er der ikke meget at gøre - så er hovedparten sikkert overskrevet...

Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 10-02-08 19:24

har selv været ude for at have slettet mine billeder , havde formateret kortet ,før optagelserne brugte samme program som dogvillstar anbefaler, ud af 60 slettere billeder fik jeg de 58 igen,+en hel masse fra før formatiseringen.
Erik.

Kommentar
Fra : Myhling

Dato : 10-02-08 20:23

Mange tak.. er ved at kede... jeg prøver 1000 tak

Godkendelse af svar
Fra : Myhling

Dato : 10-02-08 20:23

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Myhling

Dato : 10-02-08 20:32

Hmm det var sværre end jeg troede.. vejledningen ligner ikke det program jeg har hentet ned.. og jeg kan ikke vælge andet edn c og d drev ??