/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Power point til DVD
Fra : anetteogjesper
Vist : 1352 gange
110 point
Dato : 08-02-08 18:05

Hej

Jeg har lavet et power point dias show og det ville jeg gerne have brændt ned til at kunne spille på en almindelig DVD afspiller, er der mon ikke nogen der kan hjælpe med at finde format der skal brændes og program til at gøre det med?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 18:08

I denne tråd er der forskellige brænderprogrammer om hvordan med pp ?? leder lige imedens ka du kigge lidt på linket
http://www.kandu.dk/Spg116664.aspx

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 120 point
Dato : 08-02-08 18:10
Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 08-02-08 18:20

Hvordan finder jeg ud af hvilken power point version jeg har?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 18:23

Kan du ikke højreklikke på dit power point icon og vælge egenskaber ?? der plejer jo at stå hvilke version

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 08-02-08 18:33

Hvis jeg vælger http://www.presentersoft.com/download.htm?gclid=CPTO4JyLtZECFQZOMAod-Xe8OQ, hvilket format skal jeg så bruge WMV, MPEG eller AVi for at afspillet på DVD?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 18:39

Det kommer jo an på hvilke formater den kan afspille din dvd maskine meen tror nu den ka ta dem alle der er meget normalt

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 08-02-08 19:22

Hvis jeg skriver den som WMV skriver den datadisk på DVD afspilleren...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-08 21:04

Ok så skal du ikke det

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 08-02-08 22:15

Citat
er der mon ikke nogen der kan hjælpe med at finde format der skal brændes og program til at gøre det med?

HAR SENDT DET TIL DIG ENGANG________PLUS MEGET ANDET

Det hed PP2FLASH/ eller andet____?
Men vil du _______ka jeg MOSKE finde skidtet frem IGEN-

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 08-02-08 22:30

Jeg skal ikke bruge noget flash...

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 09-02-08 03:37

Jeg er ved at blive sindsyg... Jeg kan ikke få skrevet en DVD, som afspilleren kan læse... Den skriver hele tiden datadisk... hvad gør jeg galt?

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 09-02-08 08:53

Er der ikke nok nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-08 09:01

http://www.ppt-to-dvd.com/ det her skulle virke uanset hvad iflg en ven der bruger det - du kan downloade en trialversion af programmet .
Jeg ved ikke mere end at det fungerer og han købte programmet efter trial perioden - og at det bruges af ham meget til fremvisning i forbindelse med marketing.

ps du finder ud af hvilken udgave af powerpoint du har ved at kigge i tilføj/fjern programmer (klik for support oplysninger)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-08 10:13

Kan den da ikke læse en datafil??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-08 23:19

Hvis jeg har forstået rigtig, så har du nu dit PowerPoint som en WMV fil, er det korrekt ? Har du Nero som brænder program ? Hvis ja så brug Nero Vision til det videre arbejde, åben Nero Vision klik på Brænd DVD, klik på DVD video, klik på Tilføj video filer, find og marker din WMV fil og klik Åben, i det nye vindue kan du under billedet til venstre, give dit PowerPoint/WMV et navn som vil vises når du starter afspilning på DVD maskinen, du kan også redigere Menu hvis du ikke er tilfreds med det Nero har valgt til dig, klik så på Næste, der er et billede af en fjernbetjening, med den kan du prøve afspille dit projekt for at se om det er som du ønsker, eller bare regne med at det er i orden, så klik på Næste, læg en tom DVD skive i skuffen og klik på Brænd, så har du en fin DVD som kan afspilles på alle DVD afspillere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-08 23:24

Verdens bedste og mest brugervenlige brænder program, Ashampoo kan selvfølgelig også brænde din WMV fil l

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 11-02-08 09:16

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-08 10:35

Takker og bukker