/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Downloade spil - NINTENDO ?
Fra : ingelein
Vist : 1070 gange
50 point
Dato : 08-02-08 09:59

Hej
Jeg har et lille 32 MB SD kort tilovers. Kan jeg downloade NINTENDO spil på det - (barnebarn , 8 år)
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-02-08 10:04

ja

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-02-08 10:09

1 hent rom herfra
http://www.coolrom.com/roms.php
hent en nintendo spillemaskibe til brug på pcen her.
http://www.coolrom.com/emulators.php
menm jeg kan ikke forstår at du kan tro du vil bruge sd kort på en nintendo konsul

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 08-02-08 12:11

Hej xou og spørgmål også til andre.
Næh, det er også lidt mit spørgsmål går på. Jeg kun set ungen pakke et spil ud juleaften, og i mine øjne lignede det bare et almindeligt SD kort.
Er det et helt andet kort der skal bruges - NINTENDOEN må være en af de nyeste på markedet til omkring 1.100 kr. -
Hvis ikke kortet kan bruges i NINTENDO konsollen behøver jeg jo ikke at have bøvl med at downloade spil på det.
Hvem ved det?
Mvh Ingelein

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 50 point
Dato : 08-02-08 16:08

Det er IKKE alm. SD kort til DS

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-02-08 14:04

Hej
Jeg kan jo kun dele points ud til den der giver et ordentligt fyldestgørende svar:
Hvilket kort skal jeg bruge?
Kan det betale sig - i stedet for at købe?
Har i mellemtiden lånt et spil på biblioteket - her er det spil til Gameboy-advance.Og det er jo en helt anden plasticdims, som rager lidt udenfor konsollen.

Jeg er (også) her totalt blank på hvad det går ud på. Så der skal mere end 1 ord til som en acceptabel besvarelse.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 18-02-08 12:54

for det første tror jeg ikke det er lovligt at downloade spillene.

Men ved at bruge et memorycard kan det jo i længden betale sig at hente spillene fra nettet (givet de er gratis at hente fra et eller andet sted) og lægge dem på et memory card. du kan jo på den måde downloade spil i masse hvis og så lægge dem over på memorycardet efterhånden som du får lyst til at spille dem.

Nu har jeg ikke haft noget med de nyere nintendo konsoller at gøre (jeg holder mig til det gamle ^_^) så jeg er ikke ekspert på området eller noget. Er bare min umiddelbare tanker omkring det^^

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-02-08 13:32

Hej til dig med det "nemme" brugernavn.....ST_ osv.

Allerførst tak for svaret. Dernæst vil jeg godt kunne forstå at folk ikke gider svare dig med det brugernavn du har - Jeg stod i hvert tilfælde af, fordi jeg ikke bare kunne kopiere det til denne meddelelse.

Jeg er ikke ude på at downloade ulovlige kopier, men der findes faktisk gratis spil til download - også til Nintendo.

Mit spørgsmål drejer sig om hvordan den rigtige betegnelse er på det kort jeg skal downloade på, siden et SD kort ikke dur...... Hva' hulen er et SD kort sammenlignet med et DS kort ??????

Mange hilsner Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 27-02-08 21:33

Tak for svaret metteto.
Jeg fandt da ud af at kortet ikke kan bruges
Hilsen Ingelein