/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Billigt og godt foto papir
Fra : troldenesdhb
Vist : 1407 gange
100 point
Dato : 04-02-08 19:05

Jeg køber sædvanligvis foto papir på www.billigmedien.dk
Maxtec
Glossy Photo Paper 210g/m² 100pcs for 129,-

Jeg er dog blevet lidt træt af Billigmedien, dårlig leveringstid og dårlig service ved kontakt.

Er der nogle der har erfaring med andre forhandlere? Det skal være personlige erfaringer, ikke bare en stribe links.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-02-08 19:08

Prøv www.mcs-data.dk hurtig levering og utrolig god kundeservice

Clou

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-02-08 19:14

Jeg købte en æske i Brugsen, med 100 ark Glossy/Hochglanz instant dry A4 fotopapir......den kostede 109,-..... ganske udmærket papir

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-02-08 19:21

hvornår købte du den dova? det lyder rigtig godt, så hvis det er lige nu, må jeg en tur til Brugsen i morgen!

Clou

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 04-02-08 19:24

Jeg køber fotopapir i Kvikli det er avery glossy/ 230 g. Det er en rigtig god kvalitet for kr. 99.00 for 50 ark.
Det er også vigtig at du indstiller din printer i en høj kvalitet.
God fornøjelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 19:26

Citat
Jeg er dog blevet lidt træt af Billigmedien, dårlig leveringstid og dårlig service ved kontakt.

Du får det næppe billigere andre steder (det samme papir) og dine erfaringer BØR ikke stå alene...

Vi har brugt dem i årevis og har ALDRIG haft noget at klage over - selv bytteri foregår uden gnidninger

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 04-02-08 19:28

Citat
Jeg køber fotopapir i Kvikli det er avery glossy/ 230 g. Det er en rigtig god kvalitet for kr. 99.00 for 50 ark
.

80 kr for 100 ved billigmedien....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 19:29

Sorry - det var ikke A4

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-02-08 20:52

Refi, jeg har også før haft gode oplevelser med Billigmedien. Men de sidste 2 gange er det kokset med levering, og ved kontakt til dem, kommer der ultra korte Mails, uden besked på noget konkret.

Den du foreslog, med 80 kr. for 100 ark, den er jeg hoppet på 2 gange så nu har jeg MANGE små stykker foto papir. LOL man skal huske at læse .

Den dova nævner i Brugsen, gad jeg godt kende vægten på, det lyder billigt for et dansk handels sted.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-02-08 21:24

Citat
Den dova nævner i Brugsen, gad jeg godt kende vægten på, det lyder billigt for et dansk handels sted.

Jeg var lige ved at kigge efter det....det er så godt nok kun 180 g/m2.....og det er ca en måned siden jeg købte det , men tror det er noget de har hele tiden, det var ikke sat op som tilbudsvare eller noget.

Jeg har lavet nogen print af det, og synes det er godt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-08 02:25

Billigt og godt fotopapir er to ting som ikke hører sammen, hvis det er billigt så er det ikke godt, har prøvet det billige og det dur simpelhen ikke, nu køber jeg altid original HP papir, køber altid i Bilka når det er på tilbud og har altid lager til mindst et halvt år, så er jeg sikker på at have papir indtil næste gang det er på tilbud

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-08 02:30

Jeg var lige en tur inde i skuffen for at se hvilken kvalitet jeg bruger, det er HP Premium Glossy 240 g/kvadratmeter, lige for tiden har jeg mange 10X15 stykker, men plejer ellers at købe A4 ark og så selv skære billeder ud, pris ? Det var billig

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 02-04-08 06:14

Tak for svaret refi.