/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
java programmering
Fra : 234
Vist : 550 gange
30 point
Dato : 03-02-08 22:09

Hej!
Jeg er nybegynder inde for java programmering men , jeg mangler en java editor hvor jeg kan programmerer i!

Er der nogle som kan hjælpe mig med mit problem?

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 03-02-08 23:10

enhver editor der kan gemme filer i ASCII kan bruges

Dvs word eksembelvis

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-02-08 00:52

Måske netbeans: http://www.netbeans.org/

Kommentar
Fra : pmbruun

Dato : 04-02-08 08:36

Du kan download eclipse ganske gratis fra http://www.eclipse.org

Det er et professionelt udviklingsmiljø, men kan også sagtens bruges af begynderen.

Det gode er, at eclipse straks fortæller dig, hvis du har skrevet noget sludder, og den kommer med små nyttige hints (lille el-pære) i venstre side udfor fejlen - klik på den, så kan den ofte selv rette fejlen.

Der er masser af tutorials på nettet - bare skriv "eclipse tutorial" i google, og vælg en tutorial med en stil, der tiltaler dig.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 04-02-08 22:00

Hej Bertelbrander!
Jeg vil gerne bruge netbeans men , jeg kan ikke downloade den fra siden som du henviser til.

Har du en anden side hvor jeg kan hente den henne?

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 30 point
Dato : 04-02-08 22:27
Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 06-02-08 18:12

Tak for svaret BertelBrander.