/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Matias CARLSEN (wedberg) 1763
Fra : krizz20
Vist : 631 gange
110 point
Dato : 03-02-08 18:17

jeg arbejder på at samhænge dem til bornholm der er mange wienerg på bornholm

Matias CARLSEN (wedberg) 1763
Johanne ERLANSDATTER 1763
jeg kan ikke finde paret nogen steder kun i kronborg geværfabrik
i aalsgaard

1. Sven Mathias Wienberg, f. 03 Maj. 1795, Skt. Olai, Lynge Kronborg, Frborg. - 179
2. Inger Mathiasdatter, f. 11 Sep. 1797, Skt. Olai, Lynge Kronborg, Frborg. - 179
3. Catharina Mathiasdatter, f. 13 Maj. 1800, Skt. Olai, Lynge Kronborg, Frborg. - 179

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-02-08 18:58

Er faderen her omfattet af din samlng? Svend
"
ANDREASDATTER WEDBERG,    Birth Date:   30 Jul 1804
   Christening Date:   10 Oct 1804   Helsingor, Frederiksborg, Denmark
   Father:   Andreas WEDBERG
   Mother:   Johanne Christiane VON HOFFER

ANDERSDATTER WEDBERG, Inger Christiane   Birth Date:   9 Dec 1809
   Christening Date:   25 Feb 1810   Helsingor, Frederiksborg, Denmark
   Father:   Anders WEDBERG
   Mother:   Johanne Christiane HOFFEN
"

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 65 point
Dato : 03-02-08 19:12

Og disse Wienberg Bornholmere, Svend
"
Bornholm, Nørre, Olsker, St. Ols, en Gaard, 34, FT-1840
Hans Wienberg 26 Gift Gaardmand
Lovise Margrethe 23 Gift Hans kone
Jørgen Wienberg 56 Gift Inderste, aftægtsfolk
Ellen Elisabeth 56 Gift Hans kone, aftægtsfolk

Bornholm, Nørre, Olsker, St. Ols, et Huus, 106, FT-1840,
Bendt Jørgensen 25 Gift Fisker
Ane Kirstine Wienberg 30 Gift Hans kone
Hans Jørgensen 4 Ugift Deres søn
Wilhelmine Jørgensen 2 Ugift Deres datter
Peter Jørgensen 1 Ugift Deres søn

Bornholm, Nørre, Olsker, St. Ols, et Huus, 107-F2, FT-1840
Christian Wienberg 28 Gift Snekker [Snedker]
Mortine Pedersdatter 21 Gift Hans kone
Caroline Wienberg 1 Ugift Deres datter

Bornholm, Nørre, Allinge Købstad, Smedestræde, 92b, Forhus, 1, FT-1921
Caroline Margrethe Wienberg 2/2 1846 Ugift Husmoder Rentier Allinge

Bornholm, Vester, Rønne Købstad, , Krystalgade Matr. nr. 894g, 363, FT 1890
Christian Hansen Ambrosen 56 gift Husfader Murermester i Rønne Klemensker sogn
Christine Margrethe Ambrosen, født Jørgensen 57 gift Husmoder Klemensker sognGeorg Christian A. Ambrosen 21 ugift Søn Rønne Købstad, Bornholms amt
Karen Sofie Jørgensen 66 ugift Jomfru Klemensker sogn, Bornholms amt
Karl Rudolf Wienberg 16 ugift logerende Terracottalærling i Rønne Hasle Købstad
"

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 04-02-08 07:13

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-02-08 08:19

Det var tidligt du lukkede...
Vi var jo først lige begyndt. Det var hvad jeg umiddelbart kunne finde på nettet.

Var i tvivl om Wedberg eller Wienberg, Svend