/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Rettelse af tysk stil
Fra : Persian_Boy
Vist : 937 gange
20 point
Dato : 03-02-08 11:15

Goddag.
Jeg har skrevet en tysk stil, på 198 ord, som jeg skal aflevere på tirsdag. Så jeg tænkte på, om nogle af jer har lyst og tid til at rette den?

Hilsen en 9. klasses elev

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 11:16

Retter din lærer den ikke??

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 03-02-08 12:05

Har du ikke nogle sætninger eller noget du er i tvivl om i stedet for at få rettet hele din stil?

Jeg plejer bare at spørger mine forældre om vendinger og sådan , andre ting jeg er i tvivl om...

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 03-02-08 12:26

Ok, men problemet er bare, at mine forældre ikke kan tysk, så derfor kan jeg ikke spørge dem.
Min stil er en ansøgning - synes lige I skal vide det

Ich will die Rolle haben, weil ich zu spielen Schauspiel lieben und weil ich professionell Schauspieler werden will.

Ich habe kein Schauspielerische fähigkeiten, aber wenige male habe ich mit meine Klasse Schauspiel gespielt

Ich bin ziemlich gut in das Gymnasium, meine Liebelingsfächer sind Physik, Mathematik und Turnen

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 03-02-08 12:32

Okey:D Var heller ikke ment som du skulle spørger dine forældre... Bare det at man vælger det ud, man kan se er forkert..

Jeg har først tid til at se på det i aften.. skal afsted nu her.. Tror desuden næppe jeg er meget bedre til Tysk end dig.. Men måske kan jeg se noget..

Så hvis der er andre med lidt Tysk på tungen... Så kunne det være godt med lidt hjælp!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 12:36

Persian_Boy

Prøv at lægge det ud på dansk, som du vil have oversat.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 12:37

Altså hvis du har skrevet kladde på dansk... LOOL

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 20 point
Dato : 03-02-08 12:45

Jeg tror godt nok ikke jeg kan hjælpe dig, så det bliver godt nok, men hvis du kan få fat i fruen her

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=55133

så er der håb. Hun taler 12 sprog flydende....... på een gang og er en eminent kok.... osse på flere sprog samtidig

Godkendelse af svar
Fra : Persian_Boy

Dato : 03-02-08 16:12

Tak for svaret Klumme - jeg har lige skevet til hende, så må jeg håbe på det bedste

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 16:27

Det var da så lidt. Håber du kan få lidt hjælp. Men det var lidt dumt, at du allerede lukkede nu. Nu har du afskåret dig selv fra at få hjælp fra en anden, som måske behersker sproget.

Brugerne skal nu betale point for at se dit spørgsmål, og det er jo så som så med interessen for at give lektiehjælp. Du kan evt oprette sp. igen, med en bemærkning om hvorfor du gentager det, mens du venter på at Frieda evt. kommer på scenen.

Og så synes jeg du skulle lægge det ud, som du allerede har skrevet. Årsagen er, at så kan alle sidde lige så stille og forsøge, og ikke behøver at "tabe ansigt", hvis de ikke kan løse opgaven

Men anyway Good luck

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 03-02-08 17:45

Hov, jeg troede ikke, at jeg lukkede bare ved at acceptere svaret - er jo ny herinde. Hvad mener du med at "oprette sp. igen"?

Kommentar
Fra : Persian_Boy

Dato : 03-02-08 17:55

Øv, nu har jeg kun fem point, så har ikke nok point til at oprette et nyt spørgsmål

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-02-08 18:07

Hehe.... sådan kan det gå Persian boy

Så må du vente til i morgen, så kan du stille sp. igen. Eller melde dig som superbruger, så får du 200 point lige nu.

Men husk at bruge din rigtige mailadresse og postadresse, ellers kan de ikke maile dig, og hvis du skulle være heldig at vinde en måned, modtage 500,- kr.

Ikke fordi de er særlig omhyggelige med at sende de præmier de lover. Det skider de på, men man kan aldrig vide