/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dvd recovery
Fra : kivi
Vist : 407 gange
300 point
Dato : 02-02-08 16:25

er der en som har navnet på et program som kan redde en dvd som jeg har optaget selv jeg synes at jeg har prøvet næsten alt men derfor kan det jo værre at der er en som har været ude for det samme

kivi@nielsen,mail.dk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-02-08 16:26
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 16:54

HVAD er der da galt med den ?????

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 02-02-08 18:02

Redde en dvd. Er den ved at drukne??????????????????
eller hvad skal den reddes fra?????????????????????

hawaii7

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 19:57

Hvis der er gamle fedtemadder og bussemænder + ridser på skiven kan den ikke reddes, men hvis ridserne ikke er der så rens den med vindues rens og tør den forsiktig af og prøv igen, husk den skal være tør når den bliver sat i maskinen igen

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 02-02-08 20:10

Jeg har reddet filer med dette program:

http://www.pcworld.dk/download/65/754

Det hedderPC Inspector

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 20:14

Citat
Jeg har reddet filer med dette program:

http://www.pcworld.dk/download/65/754

Det hedderPC Inspector

Var der også bussemænder på?????????????????????????????????????????????????

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 300 point
Dato : 02-02-08 23:40

Nej men filerne var væk, det var billeder der havde fået et andet filformat under brændingen. Jeg opdage det kun da jeg skulle bruge dem da de var brændt som backup.
Prøver bare at hjælpe i stedet for at pille bussemænd

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:56

Du er et godt menneske Gud være med dig

Og bliv ved med og være det

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-02-08 09:00

Tak for svaret stig54.

men det er da en utrolig masse nonsens man får når man stiller et seriøst spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-08 09:09

Citat
når man stiller et seriøst spørgsmål

Ja - særlig når der ikke bliver svaret på det man spørger om

Det kræver jo man ved HVAD der er galt - det antyder dit spørgsmål INTET om....

Og lyst til at oplyse det har du åbenbart heller ikke....