/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Tysk undervisning -på www.
Fra : l.Wils
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 02-02-08 13:16

Jeg har 2 piger på 12 år, de har fået meget ud af de gratis spil på nettet.hvor der skal findes ting og sager på et billed.
så nu søger jeg lignende spil fra tyskland, som kan hjælpe dem med det sprog.
hilsen
Wils.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-02-08 13:35
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 14:02

Hvor kommer sproget ind i billedet ???

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 02-02-08 14:36

I de spil vi har fundet på engelsk er der et billed med f.eks en stue, så er der navne på ting som man skal finde på billedet, og de er naturlig vis på engelsk.
så nu søger jeg lignende spil på tysk

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-02-08 15:14

Der er noget her, dog ikke gratis
Det er måske for nemt, er beregnet for børn 4-12 år

http://www.abcleg.dk/boernehavebarn_36_aar/laer_fremmed_sprog/sprogtigeren_sprogundervisning_til_boern_155_da.html

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-02-08 16:47

Her er lidt:

Kinderspiele, Kindergeburtstag, Malvorlagen & Ausmalbilder ... Bei dem ABC Spiel für Kinder hat man die Wahl zwischen mehreren Sprachen. Der Download ...

http://www.kinder-aktuell.de/tag/download/

Svend, der bor i grænselandet

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-02-08 16:50

+kinderspiele +download i MSN seach giver dig 127 andre muligheder, Svend

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 08-02-08 20:11

Fandt du nogen spil?
Kan du selv tilstrækkelgt tysk??
Eller skal du have hjælp til at down loade??? Svend

Godkendelse af svar
Fra : l.Wils

Dato : 10-02-08 16:17

Tak for svaret svendgiversen.
Da jeg er fra en tid hvor det tyske sprog ikke havde en god klang, i danmark, har jeg ikke lært at skrive tysk , men p.g.a. de tyske tv kanaler, som vi kunne se i Sønderjylland har jeg en god forståelse for tysk tale.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-02-08 17:54

Selv tak; Svend, der er lige så gammel eller ældre (mørklægningsbarn).