/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
2 års dag.. :P
Fra : alexsh
Vist : 797 gange
50 point
Dato : 31-01-08 19:30

Hej ..

Nu har mig og min kæreste snart kommet sammen i 2 år, for nogen er det lang tid og andre ikke, men pointen er at hun skal jo næsten have en gave, men hvad. ??

Vi tager sammen ud og spiser på Jensens Bøfhus, men hvad skal jeg dog give hende i 2 års gave??

Tænkte på noget til en 500kr. ca.

(vi er 17 år, så det ikke fordi jeg er nærrig, har bare ikk flere penge til sådan noget.. :P )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 19:33

Så lad VÆRE med at købe noget....

Det er ikke det der betyder noget - det er at du HAR husket dagen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 19:34

VIL du absolut købe noget - så f.eks. et halssmykke eller armbånd (hvad hun nu bruger)

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 31-01-08 19:39

ja, men har købt øreringe, ringe, halskæde, og armbånd til hende.. Jeg er på udkig efter noget nyt.. og jeg bliver næsten nød til at købe noget til hende.. :P

Kommentar
Fra : Zofie

Dato : 31-01-08 19:41

Hejsa.

Hvad med at give hende et gavekort til fx en kropsmassage. Enten ved en prof eller af dig selv, begge dele ville nok blive værdsat meget

-Zofie.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 31-01-08 19:44

blomster.. og gem resten af pengene til opsparing til forlovelsesringe....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 19:46
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 19:49
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-01-08 19:53

Allerførst du er på rette spor

De fleste kvinder vil gerne modtage gaver/symbol på mandens kærlighed.

Kender jo slet ikke din kæreste/hendes smag. Men på denne side kan du finde lige det der passer til Hende!

http://denpersonligegave.dk/index.php/Hende/?page_id=6&category_id=20

Stort tillykke til jer to

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 31-01-08 19:53

Min erfaring viser at blomster og opmærksomhed (på dagen) gør tricket.! Prisen på gaven er sådan set ligegyldigt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-08 19:54

Piger kan altid bruge noget fra Matas

Du kan jo selv vælge noget, og hvis det skal være noget med duft, så få en prøve med hjem, og
sørg for at pakken er plomberet så kan den altid bygges, hvis det nu alligevel ikke er hende.

Personalet i Matas kan også vejlede dig.

Tillykke med dagen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 31-01-08 19:57

nå suno kom først

men her et godt link mere
Citat
Forkæl din kæreste

http://www.romantiske-gaver.dk/shop/frontpage.html

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 31-01-08 20:20

Davz...
1. Stort Tillykke med dagen.
2. Af princip er det jo rigtigt at det egentligt er nok bare at huske dagen... Og blomster skader jo aldrig...
Men, som kvinde ved jeg jo godt, at lidt ekstra er perfekt, Vi har lige haft årsdag, hvor vi var ude og spise, i biffen, og se en film, da vi så kom hjem fandt han en flaske god vin, og gjorde et karbad klar, efter badet, hvor han naturligvis osse var med stod den på massage, med noget velduftende olie, og vi snakker total body massage *SF*. Tro mig det var så godt at den dag vil jeg sent glemme....
Om ikke andet kan du måske opfylde en af hendes fantasier...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 20:41

Kanutsi du har vel ikke et par billeder du ku oploade på www.peecee.dk vel

Mvh Ham den skøre med

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 31-01-08 22:25

Hej med dig og . Hun skal da ha en buket røde roser og en sød ring, hvis du virkelig er vild med hende.. Det er ALDRIG slået fejl hos en sød pige.

Kommentar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 01-02-08 19:39

Hej...

Jeg ville selv fortrække at få en perfyme som min kæreste have valgt han kunne li, fordi så bliver duften et symbol og kendetegn.

Bare vælg en du kan li, så kan hun helt sikker også godt li den..

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 01-02-08 19:53

Der er kommet fantastisk mange og gode bud, men jeg er nok lidt en typisk mand (dreng/ung mand) som vælger den lette med roser og en ring.. men tak for rådene, og piaskov der var dejligt at høre at piger virkelig sætter pris på de dyre rådne roser..

Godkendelse af svar
Fra : alexsh

Dato : 01-02-08 19:54

Tak for svaret piaskov. (se svar under spørgsmålet.. :0)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-02-08 21:33

Hej med dig. Du skal være så velkommen. Jeg håber for jer i får en rigtig god dag og vil nyde hinanden mange år fremover. Held og lykke. V.H. Pia