/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad skal jeg vælge
Fra : creamygirl
Vist : 746 gange
200 point
Dato : 31-01-08 12:11

Jeg skal have nyt tastatur til min stationære.

Krav: Det skal være et med flade taster (som på min bærbare), da larmen fra tasterne ved et alm. tastatur driver mig til vanvid..

Hvad skal jeg vælge?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:11

Nå Ups, forkert kategori. Men det går nok..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-01-08 12:13

- har du tænkt på trådløs?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 31-01-08 12:13
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:16

Mit gamle (trådløse) er lige gået i udu - så jeg er overhovedet slet slet ikke interesseret i trådløs.
Sådan noget lort...grrrr

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-01-08 12:18
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 12:21

Jeg spør lige Guld Bjarne... Han ved alt LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:21

Ja det er jo ellers pænt Stouenberg. Men alt for stort.

Glemte at sige det ikke må være ret stort. Skal passe til en udtrækshylde under mit skrivebord, og jeg gider ikke sidde og slå fingerne op i bordpladen. Jeg er lidt vild når jeg taster

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:22

Guld Bjarne?!..... Er det Bjarne Riis?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 12:22

PS
Jeg går ud fra det er din PC du snakker om, og ikke dine mænd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:23

høhø Klumme.... Ja min PC

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 12:23

NAJJJ Det er Bjarne fra Kakaduebar *SF* Han ved alt om sådan noget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 12:24

NÅ NÅ.... LOOL Det ku da godt være du havde en bærbar mand......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:25
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 12:26

Guld Bjarne.... fordi han har en guldkæde på ca. 1 kg. hængende meget synligt om halsen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:26

Glem det. Det har vist ikke flade taster...ØV

Kommentar
Fra : zith

Dato : 31-01-08 12:30

Det link du sendte der star at det er med samme taster som på en bærbar så jeg tror det er det du søger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:32

Nå ja Ups. Måske jeg skal lære at læse..

Kommentar
Fra : zith

Dato : 31-01-08 12:32

hvorfor dog det... du har jo alle os til det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:34

Korrekt. Det må være nok, at jeg kan skrive..

Kommentar
Fra : zith

Dato : 31-01-08 12:36

fuldstændig eheh...

Men ang. det tastatur så skal du passe på med ikke at vælge noget der er for billigt for købte nemlig også et af samme grund som dig men nogle af tasterne blev ved med at sætte fast og var lidt irriterende i længden så nu har jeg købt et giga tastatur et logitech G11 tror jeg det hedder fylder MEGET og LARMER men det virker rigtig godt hehe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:41

Wauw siger jeg bare. Se hvad jeg fandt http://www.artlebedev.com/everything/optimus/

Det er fandme blæret.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-08 12:47

En magen til denne: http://www.pc-netto.dk/produkt/1000053700/MicroSoft-Comfort-Curve-Keyboard-2000.html fik jeg i fødselsdagsgave jeg er blevet rigtig glad for den, tasternes højde er næsten som på min bærbare, efter lidt tilvænning (den er lidt krum, så nogle taster er lidt større end andre) er den nem at bruge, og så er prisen overkommelig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 12:49

approx. 462.27 US$
approx. 371.40 €

Er det prisen??? Så er det blæret LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:52

Jamen man skal jo ikke købe for billigt, som zith også påpeger.

Tror forøvrigt slet ikke den er i handel endnu..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-08 12:52

Øh vidste ikke at den skulle bruges til at blære men på min er der ingen taster som hænger, og så skulle den kunne tåle både kaffe og cola, det er ikke afprøvet, jeg så engang en hvor du skulle sætte fingrene på bordet, altså ingen fysisk tastatur, men kan ikke finde et link

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 12:53

Næææ det kan du have ret i, og kvali koster....sån er det!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:56

Som sagt har jeg ikke en skid forstand på tastaturer, men den her er sq da lidt sjov, ik?!

http://www.komputer.dk/polopoly.jsp?d=514&a=6844

Tre forskellige farver (incl. en rigtig tøsefarve) ...Weeee

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-01-08 12:57

Og der står den er med blæreeffekt

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 31-01-08 13:51

Hmm...

Købte et ganske almindelig IBM tastatur. Det ligger rart for mig, og kostede næsten gratis (tæt på).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-01-08 14:14

snedig

Jeg tror osse jeg vil ha et sådan . Når det ligger godt for dig, så er det godt til alle og der er flade taster og det støjer ikke sådan sgu....

Kommentar
Fra : zith

Dato : 31-01-08 14:45

eller find et gammelt IBM tastatur... i ved dem der vejer 10 kg

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 31-01-08 14:49

Men det er da rigtige....Det siger noget!!! Nu kan jeg så begynde at irritere mig over det.

Lydløs?!?!? Var det ikke de gamle ZX der brugte gummitastatur.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-08 02:56

Her er så det ultimativ mest blærede tastatur, 0 milimeter i højden så du kan ikke finde et med fladere taster: http://www.virtual-laser-keyboard.com/

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 200 point
Dato : 09-02-08 16:54

De laser tastatur er vildt sejt jeg prøvede et ved en messe og det virker sygt godt hehe

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 15-03-08 03:21

Tak for svaret zith. Gu fanden er de seje. Har købt en vildt blæret én...