/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
Ledighedserklæring jobnet
Fra : krizz20
Vist : 1729 gange
50 point
Dato : 30-01-08 14:23

1.
NÅr man tilmelder sig som ledig sender jobcentret automatisk en ledighedserklæring til ens
fag-forening

2. noget bestemt man skal have med til fagforeningen når man melder sin ledighed til fag-foreningen

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-01-08 14:30
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-08 14:30

Du skal medbringe dine lønsedler for et halv år

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 30-01-08 14:43

- opsigelse
- skattekort
- lønsedler fra sidste 14 måneder

- det kan være forskelligt fra A-kasse til A-kasse...

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 30-01-08 14:52

manglet et spørgsmål

NÅr man tilmelder sig som ledig sender jobcentret automatisk en ledighedserklæring til ens
fag-forening

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-01-08 16:18

intet sker automatisk.
sørg for at få alle sedlerne med og med de tidsfrister der er. kontakt hellere din a kasse en gang for meget end for lidt. det er noget rod.
din fagforening er ret ligeglad - det er din a kasse du skal tale med.

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 30-01-08 17:07

Du kan gøre det hele online på din a-kasses hjemmeside.. der er alle blanketter osv. du kan udfulde den online, skrive dem ud og scanne hele svineriet og maile det.
Ret nemt, ring a-kassen og meld dig ledig, meld dig som jobsøgende på jobnet og mail alle dokumenter.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-01-08 22:52

det kommer an på hvilken akasse der er tale om.

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 31-01-08 08:26

Det er foa der er tale om

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 04-02-08 07:15

Tak for svaret Stouenberg.