/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
bærbar kan ikke finde netværk
Fra : risvej07
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 29-01-08 15:39

jeg har sat ny harddisk i en bærbar fs-amilo nu kan den ikke finde det trådløse netværk og den kan ikke gå på med kabel. jeg kan ikke få lys trådløs netværk på den "sidder under skærmen"

vh poul

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-01-08 15:42

Har du tændt på kontakten til det trådløse ?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-01-08 15:42

Der er vel en kontakt på din PC...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 15:45

Har du indlæst drivere på din nye harddisk.
Er det en kopi fra den gamle harddisk.

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 29-01-08 15:48

der sker ikke noget når jeg trykker på kontakten
og driver skulle være i orden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 15:52

Hvis det hele er mage til den gamle HD så bør den gå på nettet af sig selv via kabel.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 29-01-08 18:41

Så skal du ind i din endhedshåndtering og se om dit netværkskort er der... eller om der er gule udråbstegn ved dette.
Hvis det mangler eller der er gult udråbstegn kan du slette det og tilføje det igen...
mvh Ben

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 29-01-08 18:45

det er der, og der er ingen ??? når jeg trykker på kontakten(start wlan) sker der ingen ting og jeg kan ikke komme på med kabel

Kommentar
Fra : Hoddy

Dato : 29-01-08 21:58

Har faktisk også lidt det samme problem med sin computer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-08 09:44

Først den "nemme" metode...............og det er med kabeladgang.
Sæt netstikket i comp. og den skal lyse/blinke på 2 dioder lige ved kablet.
Stikket skal ind og sige klik i begge ender.

Hvad gør dioderne.................lyser eller blinker ??????

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 30-01-08 17:07

ingen af delene men vi har løst problemet men der manglede en : power manager hvem kunne vide det????

Annuller spørgsmålet
Fra : risvej07

Dato : 13-04-08 16:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål