/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
voksenlærling
Fra : spejderleder
Vist : 750 gange
20 point
Dato : 29-01-08 10:44

Hej.

Er for gud ved hvilken gang blevet fyret fra et arbejdsopmråde der i den grad svinger med på bølgerne omkring økonomien. Nu er jeg blevet enig med mig selv om, at jeg vil igang med en ny uddannelse. Er der nogen der har kendskab til firmaer der tager voksenlærlinge indenfor anlægsgartner i kbh. området?? Jeg er 42 år så der skulle gerne være 15 aktive år efter færdiggørelse af uddannelsen :)

Henrik Hansen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-01-08 10:49

Prøv at kontakte arbejdsformidlingen.

Man kan kun blive voksenlærling, hvis der er mangel på gartnere, så arbejdsformidlingen må vide besked.

Pøj pøj

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-01-08 11:15

Læs gode råd her i tidligere tråd http://www.kandu.dk/spg49481.aspx

Held og lykke

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-01-08 11:22
Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 20 point
Dato : 29-01-08 13:31

Se lige her

Citat
Gartnermedhjælper/voksenlærling
BRDR. SINDBY

https://job.jobnet.dk/jobbanken/Frame/Frameset.aspx

Godkendelse af svar
Fra : spejderleder

Dato : 29-01-08 15:01

Tak for svaret HelleBirgitte. Har sendt en ansøgning - så må vi se hvad der sker. Godt set :) Hav en god dag.

Henrik

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-01-08 15:07

Held og lykke - fortæl hvordan det er gået ik´