/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Bruger profil - ødelagt!!
Fra : ganga
Vist : 494 gange
88 point
Dato : 28-01-08 10:27

Hej
Jeg mener at det er en virus, der er skyld i at min profil på min computer er blevet ødelagt.
Når jeg så går ind på min kones profil, er det ikke sket nogen ændringer. Når jeg går ind på min egen, kan jeg se, at det er som om at den er blevet nulstillet. Når jeg så er der inde, og leder efter alle mine vigtige filer, kan jeg ikke finde dem. Det viser sig at den har flyttet hele min profil, over i en temp mappe. Jeg kan godt finde min oprindelig skrivebord, ved at søge efter denne. Hvordan kan man så reetablerer profil igen?
På forhånd tak..

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 98 point
Dato : 28-01-08 10:33

Inde i den TEMP mappe... er der en mappe med dit navn på(brugernavn) hvis ja er der så inde i den nogle mapper der hedder dokumenter og fortrukne menuen start og skrivebord??

Hvis ja så kan du prøve at trykke CTRL + A inde i mappen så siger den måske noget med at du har makeret nogle skjulte filer og det er helt iorden. Men kopiere CTRL + C og går ind i documents and settings under C:/ sikkert og finder din bruger der og sæt ind CTRL + V og så logger ud og logger ind.

Men ville det ikke være en god ide at lede efter den virus først og få den dræbt... Prøv evt. housecall.trendmicro.com det er en gratis online scanner som er ret god

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 10:45

Ellers gendan puteren til fra før problemet opstod Men det hjælper selvfølgelig ikke hvis der er virus i den Så må du en tur ind på feks.www.spywarefri.dk og lave en onlinescanning

Venligst SunoFisk

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 28-01-08 11:13

Tak for svaret zith, dette vil jeg gå videre med.. Virusen er blevet fjernet