/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
@live.com
Fra : Jonassen
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 25-01-08 01:54

Jeg ville bare høre om der er en eller anden i blandt kandu'erne der ved en "tilfældighed" skulle have en Amerikansk IP.

Jeg ville have alias@live.dk, men den er optaget. Derfor vil jeg så have alias@live.com, men det kræver en Amerikansk IP eller en IP der giver sig ud for at være det.

Så i bund og grund er jeg ude efter en der kan hjælpe mig med at få fingerne i en alias@live.com adresse.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 25-01-08 02:02

Jeg kan hurtigt blive "amerikaner". Det kan du også selv. Du hører nærmere i internt.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 25-01-08 02:25

HVIS DU VIL SKJULE DINE pægo_ ? besøg

Har JEG alletiders PROGRAM

Som alligevel________________kaan spores
af ALLAH________mig skal du sgu ikke regne med

TROEDEE DU VAR TOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
sikkert en kattemælk

Citat
Jeg ville have alias@live.dk, men den er optaget.

Og hvad har det med at SKJULE em IP at gøre ????

HADER PÆDAGOGER___ minder mig om / VIRUS
Der kun kan fjernes PÅ 1 MÅDE-----____

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 25-01-08 02:27
Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 25-01-08 02:33

FÅ SGU DA HELLERE EM SYD-AMERIKANSK
oder besser RM muvprende æGYPTISK
DA____DER ALLEREDE ______________________
ER PROBLEMER I aFGHANISTAN /

fOCK __________tanker from ? BEHIND______?

DIN MAIL_________ELLER VOR VILDU HAVE lortet ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 25-01-08 02:35

MEN VIL DU bare TAGE gas PÅ
_______________________
SMID EN pm_______________

noGET GALT ED MINE tAkTEr

Kommentar
Fra : Jonassen

Dato : 25-01-08 02:36

Disken_69

"alias@live.DK" er optaget. Derfor ville jeg tage "alias@live.COM".

Der er såmænd ikke noget susepkt i det.

Microsoft's hjemmeside guider dig bare efter din IP. Men da jeg har en DK-IP guider den mig til den optaget E-mail-adresse.

Ingen skjulte dagsordner her.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 25-01-08 03:13

pk____________
prøv HIDE IP
eller søg PÅ torhttp://www.torproject.org/__PÅ GOOGLE_____DEN SMIDER ESVAÆÆRE DDIN
EGEN IP= TILBAGE TIL DIG'

kEN DER PERSOMLIGT ikke MANGE AF DE PROGRAMMER
SOM virker__ BORTSET FRAA ?? hide_ip/
+ET PAR STYKKER MERE,
STEGANOS, HAR SIKKERT 1 AF DE BEDSTE DER FINDES
DA DE BRUHER DERES EGEN SERVER = OG GIVER DET VIDERE
MED STØRSTE OG BEDSTE HASTIGHED ++++ ALT ANDET

uPSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
PM hvis

OG DE KAN SYADIG SPORE DIG____________
loLLLLLLLLLLLL
FEJL +++

Accepteret svar
Fra : disken_69

Modtaget 100 point
Dato : 25-01-08 03:14
Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 25-01-08 03:18

EUGER DU TOR___________
Oh du er stadig synlig hvis du skal ind på en side
Fatter ikke tor er så OPDATERET, brug Steganos.
Og jeg sidder og snakker med en POLAR - bjørn sidste
gang jeg afprødede DET

KOLDT

Godkendelse af svar
Fra : Jonassen

Dato : 25-01-08 23:29

Tak for svaret disken_69.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 27-01-08 03:34

____________________

HVis du SELV TROR på lortet_ tjek din IP PÅ

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=my+ip&spell=1

De siger den er frigivet af U_S
mem går du ind på et af linkene, kan DU STADIG SE DIG SELV

HAR BEDRE PROGRAMMER----------------
Og hurtigere: da de skifter IP CA :
som du drikker en BAJER, og er TOTAL UMILIG AT SORE FOR
SYL_S og lille mig.

MEN ALT KAN SPORES.
LOGGERR UD nu__ FOR ANDRES SKYLD.
Men jeg findes herinde ____________LOL

TRO IKKE PÅ TOR
DIN IP ER DEN SAMME_________ups