/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
7dagesfedtforbrænding
Fra : nfansu
Vist : 2847 gange
50 point
Dato : 16-02-03 18:00

hejsa er der nogen der er bekendt med den her kur ????? jeg har hør flere der siger det er fup men andre der siger at de har tab sig op til 10 kg på en uge det lyde jo næsten for godt til at være sandt men hvis der er nogen af jer der har prøvet eller vil prøve så skriv gerne om jeres erfraringer med kuren ........

Kommentar
Fra : nfansu

Dato : 16-02-03 18:00
Kommentar
Fra : geu

Dato : 16-02-03 18:13

Jeg har den under et andet navn... og det er ikke den store virkning jeg havde af den.. 6kg på 12 dage, så det er jeg stoppet med igen for det kan jo tabes med en normal skrump

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 16-02-03 18:15

Det ser ud som om at den bare er kopieret fra den bog der hedder "Fat-Burner Kuren" (af Caroline Shreeve), med et par meget få ændringer. 10 kg kan vist så absolut UMULIGT lade sig gøre, - forfatteren i bogen lover ca 2,5 kg. pr. uge og det passer vist også meget godt. Hvad hjemmesiden undlader at fortælle, er at kuren kører over 2 uger - ikke 1, og at der efterfølgende er en stabiliseringskur for at opretholde vægttabet, så det hele ikke ryger på igen.
Men 2-3 kg. om ugen kan godt lade sig gøre, hvis man følger kuren. (Bogen kan forøvrigt godt købes i Danmark)

Kommentar
Fra : geu

Dato : 16-02-03 18:33

er der nolge der har et link til en side hvor man kan se fed % og kacl/kj

Kommentar
Fra : hlanther

Dato : 28-04-03 20:19

Kunne godt tænke mig at se kuren men den er ikke på linket!! Nogen der har den?..?

Kommentar
Fra : Emelie

Dato : 25-05-03 02:08

hejsa,
Ved det er lidt sent, men jeg har selv brugt denne kur 4-5 gange, og med et resultat på ml. 2,5 og 5 kg på 7 dage. Brug den ikke som en slankekur, men som en god start til og ændre din livsstil, hvis du f.eks lige har været på ferie eller af anden grund er røget på forkert spor.
Der er mange der er imod denne kur, har personligt aldrig haft en dårlig oplevelse med den. Jeg har nogen gyldne regler jeg følger (specielt nå jeg er på kur) multivitaminer, omega-3 fedtsyre og så lytte lytte lytte til din krop hele tiden, det er en god vane og komme ind i. God fornøjelse om du prøver den eller ikke.