/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
front page
Fra : pbs92
Vist : 486 gange
10 point
Dato : 20-01-08 12:57

hej ville høre om der er nogen af jer der kan hjælpe mig lidt
har tænk mig at lave en hjemme side, og havde tænkt mig at bruge frontpage
men når man har købt et hjemmeside navn, ved jeg ikke helt hvordan jeg kommer videre hvordan får jeg sat den ud på nette min side via frontpage og er det et godt program at bruge?

håber i kan hjælpe da jeg har meget nyd inde for dette

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-01-08 13:32

2 ubesvarede
0 besvarede
6 anullerede

Dårlig statistik til at forvente noget svar...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-01-08 13:39

for at lægge siden på nettet bruger mange programmet "cute ftp"

Kan hentes gratis på nettet. Søg på google.

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 20-01-08 13:40

okay tak for hjælpen ...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-01-08 14:00

HUSK AT ACCEPTERE ET AF SVARENE.!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 20-01-08 14:01

har jeg gjort :D endag to gange for at være sikker

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-01-08 14:03

Ok... Det er bare ikke lukket endnu. Og det plejer at ske med det samme.

Klik på "Accepter" i det svar du vil "Accepterer" som svar for at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 20-01-08 14:05

hmmm okay prøver igen :D

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 10 point
Dato : 20-01-08 14:55

Du har ikke ikke accepteret i nu du skal gøre det ud for den svar du syntes der er bedst. så kommer der en kommentar vindue fra hvor du kan skrive hvorfor du valte den svar

Men til din spørgemål

Bruger du Microsoft Office FrontPage 2003

Kan du sætte den op til at upload til din hjemmeside

Udgive filer og mapper til en FTP-server

Hvis du vil udgive filer og mapper på et websted til en webserver, der understøtter FTP (File Transfer Protocol) (FTP: En kommunikationsprotokol, der gør det muligt for brugere at overføre filer mellem fjernnetværk. Protokollen giver også mulighed for brug af FTP-kommandoer, f.eks. visning af filer og mapper på lister, og for at arbejde på fjerne placeringer.), skal du åbne og gemme en kopi af stedet på din computer, redigere filerne og mapperne i denne kopi og derefter udgive de opdaterede filer og mapper til serveren.

Benyt følgende fremgangsmåde:

Angive egenskaber for fjernwebstedet

Klik på Fjernwebsted i menuen Vis.
Klik på Egenskaber for fjernwebsted øverst i dokumentvinduet.
Klik på FTP under Fjernwebservertype under fanen Fjernwebsted.
Indtast adressen, herunder FTP-protokollen, på det fjernwebsted, du vil udgive mapper og filer til, i boksen Placering af fjernwebsted – f.eks. ftp://example.com – eller klik på Gennemse for at finde stedet.
Hvis du vil have vist en bestemt mappe, når du opretter forbindelse til stedet, skal du skrive stien til mappen i boksen FTP-mappe – f.eks.www/images.
Hvis den server, som er vært for fjernwebstedet, anvender en anden port (port: En af input/outputkanalerne på en netværkscomputer, der kører TCP/IP. På World Wide Web henviser porten normalt til det portnummer, som en server kører på. På en enkelt computer kan der køre mange webservere, men der kan kun køre én server på en port.), hver gang du udgiver filer og mapper til stedet, skal du markere afkrydsningsfeltet Brug passiv FTP.
Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Hvis du vil fjerne bestemte typer kode fra websider, når de udgives, skal du vælge de ønskede indstillinger under fanen Optimer HTML.
Vælg de ønskede indstillinger under fanen Udgivelse for at ændre standardindstillingerne for udgivelse.
Klik på OK.
Bekræfte og tilføje filtypenavne for at overføre som ASCII

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på fanen FTP.
Hvis filtypenavnet for den filtype, du vil udgive, ikke findes på listen, skal du skrive filtypenavnet under Nyt filtypenavn og derefter klikke på Tilføj.
Bemærk! Hvis filtypenavnet for en filtype ikke findes på listen, udgives filer af denne type i binært format i Microsoft FrontPage.

Marker de filer, som du ikke vil udgive

Højreklik på de filer, som du ikke vil udgive, i ruden Lokalt websted, og klik derefter på Udgiv ikke i genvejsmenuen.
Udgive filer og mapper til webserver, som understøtter FTP

Klik på Lokal til fjern i ruden Fjernwebsted under Udgiv alle ændrede sider.
Klik på Udgiv websted.
Bemærk! Hvis du stopper en udgivelse, der er i gang, bliver de filer, der allerede er udgivet, på fjernwebstedet.

Godkendelse af svar
Fra : pbs92

Dato : 20-01-08 14:59

god hjælp beskrev alt ned til det mindste

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 20-01-08 15:01

hehe du kan selv gå ind i Frontpage hjælp og søge på det, så får du den samme tekst ;)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-01-08 15:03

Jesus kristus.....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 20-01-08 15:07

Citat
Jesus kristus..... [No way]

Hvorfor gå over åen efter vand.
Den måde har jeg da brugt i mange år, men gå jo heller ikke i kirke

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 20-01-08 19:30

haha