/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Hvor finder jeg Hannah Montana
Fra : kanusti
Vist : 952 gange
100 point
Dato : 20-01-08 11:41

Ved ikke om det her er det rigtige sted at spørge...
Men jeg har en datter på næsten 7, hun har snart fødselsdag, og det eneste hun ønsker sig er alt med Hannah...
Har ledt over alt og kan til nød finde spil eller cder. Men der må være mere, har set piger med t-shirts madkasser og alt muligt andet med Hannah Montana. Så det må være muligt at finde
Er der nogen der ved hvor jeg finder det?
Helst i Danmark...

Please help...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-01-08 11:45
Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 11:55

Der kan jeg jo bare læse om hende. Ville hellere købe ting. men tak...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-08 12:01

Slet dine andre spørgsmål før nogen svarer, og du får dine point retur

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 12:03

Der er denne her, men ellers er der ikke noget at finde fra Danmark!

http://www.gucca.dk/dvd-film/hannah-montana-living-the-rock-star-life_16027.php

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 12:04

Hvad mener du? Har sat dette ind under to steder, da jeg ikke var sikker på hvor det hører til. har slettet det fra lystfiskeri...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 12:06

Slet den som du har til at stå foroven ingen grund til 2 ens tråde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-08 12:07

Det så jeg, men for sent, at du havde slettet det fra "lystfiskeri". Det var også det, jeg mente du skulle slette

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 12:14

okay...

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 12:15

Er nemlig lidt bange for e-bay... Men der er meget

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-01-08 12:20

ved godt du helst vil købe i danmark, men prøv lige at se her alligevel.Mange ting+tøj.
http://www.amazon.com/YoursOnDemand-Got-Hannah-Youth-T-Shirt/dp/B000EE054S

brug pilene på siden, så kommer der mange ting. Tillykke med datteren

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 12:20

Har bestilt den film du foreslog...

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 12:26

Håber hun bliver glad, men den udkommer først til Februar.

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 12:42

Ja, men er sikkere på hun bliver glad, så hellere sent end aldrig...

og mange tak til HelleBirgitte en ret fed side... Har du prøvet den?????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-01-08 12:53

Jeg aner ikke, hvem/hvad/hvor Hannah Montana er for noget,
Men en søgning på QXL gav da et par resultater :

http://www.qxl.dk/search/search.asp?txtSearch=Hannah%20Montana&Adv=1&catalog=5&IntitleAndDesc=1&Catg=1&ArticleType=0

Gambrinus

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 12:58

Hun er popstjerne/ alm teenage pige, hun er datter af billy ray cyrus..... Så er du up to date på det område...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-08 13:06

Citat
Slet dine andre spørgsmål før nogen svarer, og du får dine point retur

Det lader sig ikke gøre.

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 13:16

Jo har fået mine point retur, bare giv en god forklaring når du gør det.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-01-08 13:19

Mener kun du får dine point tilbage HVIS ikke der er skrevet i dem før du anullerede dem.

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 13:29

Ja, det var ihvertfald det jeg fik... jeg havde sat dette ind under lystfiskeri9 ved en fejl, og anullerede det inden nogen skrev

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-08 13:30

Du kan ikke slette, kun annulere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-01-08 13:35

Teil

Annullere eller slette kan vel komme ud på et. Men som kandu er nu får man sine point tilbage, når et spørgsmål annulleres, hvis ingen har skrevet en kommentar. Tidligere skulle det "slettes"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-01-08 13:40

Citat
Annullere eller slette kan vel komme ud på et.

Nej der en forskel, men det er nok for meget for din hjerne.

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 20-01-08 13:40

Ja, nemlig....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 20-01-08 17:58

nej har ikke prøvet siden, men syntes der var så mange fine ting, som nok kunne glæde din datter

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 100 point
Dato : 20-01-08 23:23

boghandlerne havde ved juletid penalhuse, mapper og andet gear m Hannah Montana. Og jo, hun er gudinden i 0-2 klasse

Jeg har med stor fornøjelse for ungerne brugt ebay. Sidst et par superlækre rulle skøjter fra K2, endelig pris: 650,- ej set herhjemme, men en skøjte der fandtes lidt billigere på ebay, har jeg set til knapt 1000,-+porto i DK.

-Opret en Pay-pal konto, så har du noget mere kontrol.
-Kig primært på EU-lande. Det er så surt at blive fanget i tolden fra US
-Jeg bruger mest den tyske, de er til at betale portoen fra.

Har kun været ude for en uheldig sælger. Og der fik jeg refunderet pengene via Paypal.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-01-08 09:16

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 3
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 7

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 21-01-08 13:39

Theil- for h.... lad nu kanusti være i fred, hun har jo dårligt nok spurgt om noget.
Desuden tror jeg også vi var en del der fik annuleret en del spørgsmål dengang kandu ændrede spillereglerne!!! Jeg mine 3 annulleringer stammer fra dengang!!
Tænk hvis du lod andre lege med herinde, så kunne det være at vi ikke kun var tordenskjolds soldater (med pauser )
Undskyld for misbrug af tråd kanusti!

HAr du fået svar og løsninger nok, ellers kom med en supplerende bemærkning.
KH Mette

Godkendelse af svar
Fra : kanusti

Dato : 31-01-08 20:02

Tak for svaret metteto. Og undskyld,det først blev nu, troede faktisk allerede jeg havde accepteret et svar, men er sådan set glad for der var gået ged i den, for dit svar var meget bedre...
Undskyld
Kanusti

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 31-01-08 20:35

Velbekomme

Pas på ebay kan hurtigt blive en lidenskab, når man skal finde legetøj og gear til banditterne

Kommentar
Fra : linelli