/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
google earth
Fra : trimare46
Vist : 566 gange
300 point
Dato : 19-01-08 17:37

er der noget sted man kan se hvilken dato billederne på google earth er taget.
og det er ikke de indlagte billeder jeg mener.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-01-08 17:39

- du har kun årstallet i bunden af billedet (i forbindelse med copyright)...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-01-08 18:00

- nu er det COVI der leverer fotos af den danske andedam, og jeg kan se at de har træer med der har været fældet i et par år

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-08 18:03

I vores område er de ældre end fire år.
Men vi har heller ikke amalienborg som nabo.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-01-08 18:08

- men vores kirsebærtræer blomstrer...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-08 18:10

Vi kan ikke zoome så tæt på, at et enkelt træ ses.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-01-08 18:28

For vores vedkommende - 8680 Ry - er det mere end 5 år siden.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-01-08 19:00

For vores vedkommende nær Hobro er det fra 2006

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-01-08 19:54

Det er åbenbart forskelligt alt efter hvor man bor.
Jeg har fjernet taget på min hundegård i sept.07 og det er allerede registreret.
Det har vel også noget med skydækket at gøre, så man er nødt til at vælge billeder der ikke er taget på samme tid.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-08 20:03

De går efter seværdigheder, os der bor på prærien er
ikke interessante.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-08 20:31

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 300 point
Dato : 19-01-08 22:40

Hejsa alle sammen her i denne tråd Spørgsmålstilleren og jeg har talt om over mail om at man kan flyve i Google earth og jeg har også sendt det tip her http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=17189 om hvordan det virker men det virker åbenbart ikke hos Trimare 46 hvad ka der mon være galt ??
Jeg har sagt at når man er inde på google earth så skal man trykke ctrl +alt+a og så kommer et vindue det virker ihvertilfælde hos mig hvad kan mon være problemet ??

Mvh Sunofisken

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-01-08 00:10

Jeg har lige kigget på en lokalitet hvor billedet er blevet opdateret indenfor den sidste måned, så noget sker der.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 20-01-08 00:22

Kan det tænkes at vedkommende der gerne vil "flyve" ikke har den nyeste version af java installeret, kunne forestille mig at det er java google benytter til deres flysimulator.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 00:28

Hej Sunowich jeg kan forstå at Trimare også er interesseret i flyvning, der er flysimulator i alle Google Earth, og i det tip du linker til, har jeg lagt et link til en genvej til flysimulatoren, jeg håber at i får simulatoren frem, den er vældig sjov, selv om jeg som regel styrter ned inden jeg når hjem hvor jeg bor
Hvad angår billederne, så er der som Teil skriver, ingen der interesserer sig for os ude på prærien, billederne af mit "slot" er taget efter januar 2005 sandsynligvis i september, så det er kun seværdigheder som er nogenlunde opdaterede

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-08 00:30

Hvis Google Earth virker, drejer rundt og du kan zoome, så er der java til simulatoren også

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 22-03-08 21:55

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-08 21:59

Takker og bukker Kom du så ud og flyve og kan du holde flyet over jorden ??
God Påske