/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
effekt forstærker
Fra : alkoy
Vist : 563 gange
500 point
Dato : 16-02-03 15:39

hej jeg har 2 store ht med 15" men min forstærker kan ikke rigtig spille dem helt ud....så jeg har kigget på effekt forstærker til bil, kan de bruges eller hvad og hvis de kunne ville effekten øges???

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 16-02-03 17:06

Det mest væsentlige er dog, at du, hvis du vil bruge en bilforstærker indendørs, skal du have nogle transformere, da el-systemet i biler er 12V og indendørs er 220V. En kraftig nok transformer er dyr og stor! Derfor vil det bedre kunne betale sig at købe en alm. hi-fi forstærker.
Det med dynamik og frekvensgang kender jeg ikke noget til, den som jeg brugte i min bil i sin tid, havde nogenlunde samme data som min forstærker i stuen...