/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scootcar / Funtech
Fra : JacobHasemann
Vist : 1306 gange
20 point
Dato : 16-02-03 15:05

Hejsa mit navn er Jacob Hasemann. Jeg kommer fra hvidovre. jeg nærmer mig nu hurtigt de 18 år, og jeg skal have en SECMA FUNTECH. ude i rødovre der ligger scootcar men jeg synes at 37800 er lidt meget for sådan en, jeg har så siddet og læst de andre spørgsmål mht. scootcar, og der er en der på et tidspunkt skriver at hvis man køber den i sverige så er den 7000 kroner billigere... men hvor er det henne? er der nogen der har et link eller en adresse.

På forhånd tak

Jacob Hasemann

¨Livet skal nydes så
længe man har det¨

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 16-02-03 19:17

Det er rigtig nok... men kan sku ikke finde et sted hvor den forhandles... fandt dog en pris liste hvor der står at den koster 38.800.- SEK. det er 31428.- DKK der spare du jo 6372.- DKK. det er da også en slags penge

Held og lykke med at finde et sted at købe den

Mvh dr_scooter

ps. fundet på http://www.algonet.se/~rjr/godkanda.htm

Kommentar
Fra : JacobHasemann

Dato : 16-02-03 22:01

Hejsa. tak for tippet. jeg vil fortsætte jagten. har du fået købt en funtech?

Hilsen

Jacob Hasemann