/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Microsoft BlueTooth mus og T68'er
Fra : meganewf
Vist : 263 gange
20 point
Dato : 16-02-03 13:19

Jeg købte en Microsoft BT mus i håb om at kuune spare en BT dongle. Musen virker pefekt, men jeg kan simpelthen ikke "snakke" med min T68'er. Min pc ser t68'eren og t68'eren ser også pc'en. Jeg kan bare ikke få noget Sony-Ericsson software til at tale med telefonen (f.eks Image Editor). Jeg har søgt overalt efter en bare nogenlunde god forklaring, men forgæves. Er der nogen som har fået det til at virke, og i så fald hvordan.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 16-02-03 14:46

fulgte der ikke en cd med programmer med telefonen. hvis det man kæser dette spørgsmål omtaler de forskellige programmer
http://www.kandu.dk/dk/news/254404/groupid/30101

Kommentar
Fra : meganewf

Dato : 16-02-03 19:10

Jeg har prøvet alt, og mere til end hvad der står i linket. Virker NOT. Nej, der var ingen prg med t68, men det er heller ikke problemet, da de kan hentes hos SE, Communicaton Suite osv. Er der en derude som har en Microsoft Bluetooth Mus og en T68'er, som har fået det til at virke ? og hvordan ? Det er det der er spg.
/lars

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 24-10-03 00:11

Der kan opstå problemer med brugen af forskelligt soft wear samtidigt, har du prøvet at downloade "Ericsson phone settings version 3.1.5.2" og have dette kørende i baggrunden? Det hjælper som regelt.

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 29-10-03 14:46

Jeg blive altså lige nød til at spørge dig om hva for en operativ system du har kørende i din pc?

Da nogle af deres (microsoft) gamle optisk bt mus kun kan køre med Xp.
Jeg havde prøvet med Win2k/NT uden held.

I mit tilfælde var dette blå: Wireless IntelliMouse Explorer BlueTooth 5-button + Wheel / USB / Bluetooth / Optical.

Kommentar
Fra : Ezia

Dato : 10-10-04 09:16

Prøv at hente noget software til en hvilket som helst dongle.