/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
billig akrylmaling, hvor?
Fra : myes
Vist : 5666 gange
50 point
Dato : 17-01-08 16:51

hejsa
Jeg stiller spørgsmålet for min mor, som er blevet bidt af en gal malerpensel.

Nu leder hun med lyd og lygte efter steder der sælger akrylmaling billigt, men som også er en rimelig kvalitet, og så man helst heller ikke skal vente for mange uger inden det dukker op, når man bestiller.
Nogle der har nogle gode ideer?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 17-01-08 17:16

Det kan frit købes i feks. Harald Nyborg eller søstrene Grene. Der er ingen leveringstid, bare tag det med hen til kassen, betal, og så hjem og mal samme dag.
Begge steder er billige med akrylfarver.

MVH

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 17:17

Flugger Kvallitet Og pris hænger jo sammen Min bror er maler såe har lært hvor kvalliteten er. Man kan også købe for billigt
http://www.flugger.dk/

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 17:19

Ok er det til vægge eller malerier Acryl el alkyd?? måske er det mig der misforstår noget ??

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-01-08 18:03

Hej jeg er kunstmaler og har malet billeder i mange år. Hvis din mor vil have en akrylmaling, der ikke kun er billig, (som dem fra søstrene Grene og Harald Nyborg) men også en god kvalitet,så kan jeg anbefale:

http://www.kunstnerartikler.dk/ Vallejo Studio acrylfarver.

Citat
Dette produkt benyttes af mange forskellige slags acrylmalere - fra begynderen til den professionelle, og det er ingen tilfældighed. På trods af, at det er en studiefarve, har den så mange fordele, som gør, at den foretrækkes frem for andre studiefarver. Da Vallejo Studio består af ren acrylemulsion og pigment, lader det sig gøre at blande farverne helt ud i nuancerne, uden at det går "gråt-i-gråt". Et produkt, hvor kvalitet og pris går op i en højere enhed
.

Firmaet leverer hurtigt, og er flinke med gode råd. De har også en butik på Strøget i KBH.

(og nej, jeg er ikke ansat der

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-08 19:33

Der er da også lie et link her når jeg jo åbenbart misforstod i første omgang
http://www.skinneruprammer.dk/shop/acrylmaling-200-ml-38c1.html

Mvh Sunofisken

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-01-08 21:23

A- Z til vægge og døre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 09:52

Nu leder hun med lyd og lygte efter steder der sælger akrylmaling billigt

Det er da næsten ikke til at misforstå eller hvad???

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 04-03-08 15:39

Jeg maler selv med akryl og køber meget af mit i store mænger i Panduro Hobby. Jeg synes det er fin kvalitet og 500mL koster fx kun 69kr.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-03-08 15:46

Citat
Min bror er maler

Nåååå så forstår jeg det bedre. Man kan sgu da ikke være så dum alene http://www.youareanidiot.org/

Accepteret svar
Fra : bonzook

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-08 21:28

Hej
Jeg er også begyndt at male en del. I starten købte jeg en billig fra Bilka. Men nu har jeg prøvet at købe et mærke der hedder Amsterdam. 120 ml. koster ca. 35 kr. på nettet i borup kunst. Jeg har fået at vide at dette mærke er mere lysægte i forhold til de billige i søsterne grene osv. Dvs. de holder farven i længere tid. Jeg købte 6 farver i alt og nu vil jeg kunne blande mig frem til næsten alle farver. Både varme og kolde farver. Jeg gav 210 kr. med moms.
Hilsen Gitte.

Godkendelse af svar
Fra : myes

Dato : 21-03-08 12:39

Tak for svaret bonzook. Det er en alletiders side. Den er givet videre til min mor, jeg er selv gået igang med maleriet og er blevet helt bidt af det, så mon ikke jeg snart skal have kapret mandens dankort*GG* Samtidig med synes jeg det er gode priser for det bedre kvalitet..