/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
ADVARSEL !!!!!
Fra : Højris
Vist : 606 gange
50 point
Dato : 15-01-08 19:37

På siden windows Tips & Tricks Forum.

Siger siden der dukker op, at siden er hacket.
Vil det så også sige at vi er ramt på en eller anden måde ???

Panisk Hilsen Højris.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-08 20:06

nej

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-08 20:12

Nææ, fordi en side er hacket, og nogen har indlagt en kode på serveren der "hoster" siden, så den viser noget andet end den var bestemt for, derfor er du ikke hacket.
Hvis din browser (feks. Internet Explorer) viser et popup"billede" der siger at du er hacket eller feks at du har virus, så har du en feks. "lille" cookie som er en mild form for hacking.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 15-01-08 20:36

Sikkert BARE nogen der tager ''gas'' på siden.

MEN derfor kan siden sagtens være under angreb,
men DET HAR INTET med dig at gøre.

MEDMINDRE du har lagt personlige oplysninger IND på siden___ ???

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 15-01-08 20:40

MEN KUNNE TÆNKE MIG ???????

MEN TROR - DU SER FOR MANGE REKLAMER.

SA DER ER MASSER AF FUCK POPUPS PÅ SIDEN,
DER SKRIVER AT NU HAR DU VIRUS // VUNDET EN MILLION ELLER ANDET.

Fatter så bare ikke at selve siden BRUGER disse popups...

Har du klikket på et af disse BANNERE, har / skal du regne med
at du har FÅET noget, andre ikke har.

Få fat i stil_s eller arlet______hvis du har klikket PÅ DEM

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 16-01-08 02:39

Ja ja det er godt.. nej jeg kligkger ikke på noget der er sus men jeg er da glad for at jeg ikke er i fare sådan umidelbart, men jeg var rent faktisk på vej ind i det fora.
Men da jeg så at siden windows Tips & Tricks Forum. er hacket.
Trak jeg hurtigt snuden til mig igen

Men kan da forstå på det hele at der ikke er nogle af jer der har stugget snuden indenfor

Har da heller ikke fået nogle pop er endnu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-01-08 02:56

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=26 tag dig lige et kig her:

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=26

Citat
Det kan være websider som er udviklet til at inficere brugerne. Når du besøger siden, vil et script afsøge din browser og dit styresystem for sårbarheder, som kan bruges som adgangsvej for ondsindet software. Malwaren kan også være gemt i links på siden. I et spil eller en film f,eks. At du er på en side du kender, og som burde være sikker, er ingen garanti for at du ikke kan blive inficeret. Der er masser af eksempler på, at hæderlige sider er blevet hacket, og har fået indlejret skadelig kode

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 16-01-08 04:26

Citat
, vil et script afsøge din browser og dit styresystem for sårbarheder

OG VA så___

IKKE VÆRRE END------ Bill Gates
Har du sikkerheden i orden

KAN STORTSET intet RØRE DIG/ din puter.

Men har du ALT åbent og ikke kender til ????
Kan / du gurtigt blive overtaget AF ANDRE _____out there.

Se bare kan/ du de ved sgu heller ikke vhem der HVEM.
Og der LIGGER sikkert mange // BRUGER- OPLYSNINGER.
Der ikke skal megen Kundskabens TRÆ, til at hente ned.

Hopper her, inden JEG får skyld for mere_____

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 20-03-08 23:46

Tak for svaret pallebhansen.

Jeg er ved at ryde op i mit udestående, med hensyn til Div. ubesvarede mm.