/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
hvor skal jeg tage hen???
Fra : ligeham
Vist : 1090 gange
300 point
Dato : 14-01-08 19:29

Hej igen
min kone og jeg skal med mine delebørn for første gang til udlandet og det skal være et sted der virkelig siger spar 2 for min drenge på 10 og 12 år.

Det skal siges at vi vil ikke i egen bil så fly e.lign

er der nogle der kan anbefale et sted eller to TAK

hilsen ligeham

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 19:36

Hvornår skal i afsted??

Hvis det er til sommer, vil jeg anbefale Gardasøen.

Gardaland http://www.gardaland.com/it/home.php

Ridderborg med underholdning og middag (ingen bestik, bare slask en kylling på tallerkenen)

Sejlture på selve søen.

Vandfald i Riva, olienmuseer, vinmuseer. Du kan finde marked hver dag i ugen, hvis det skulle være.

I det hele taget er der meget at opleve, og samtidig få slappet af. Det i nok skal tænke mest på er drengene, og en pool

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-01-08 19:45

hvor lyder det dejligt hvad med noget utraditionelt som et krydstogt, der er usnobbet og velegnet/spændende for drengene

http://www.tjaereborg.dk/news/pressreleaseDetail.aspx?newsId=32331&newsCatId=1

uanset hvad I vælger, så rigtig god ferie

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 310 point
Dato : 14-01-08 19:49
Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 20:30

Citat
og det skal være et sted der virkelig siger spar 2 for min drenge på 10 og 12 år

Så ser jeg kun EEN løsning.....

Disneyland - Paris

Vi danskere er jo rige så den "oplevelse" kan der nok blive råd tiol - evt. med bankens hjælp.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-08 20:31

Tenerife eller Gomera

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 21:17

Jeg har været på Tenerife med børn i den alder, jeg syntes der er bedre ved Gardasøen, men selvfølgelig smag og behag

Kommentar
Fra : achton

Dato : 14-01-08 21:22

Citat
Disneyland - Paris

Madpakke må ikke medføres.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-08 23:25

Ballatonsøen i Ungarn er mit Foretrukne sted og stadigt billigt så i ikke behøver at gå i banken Man kan leje huse telte eller campingvogne de fleste steder hele vejen omkring søen som er Europas største kalksø på 72 km lang og en 4-7 km bred med 47 forskellige fiskearter og de værner meget om at bevarer den Man kan enten tage Et fly til budapest og tog til søen eller aftale at komme med suntours busser Enten til en fast pakke eller bare transport Ellers er der også Polen som jo ikke er så langt væk og også temmeligt spændende Eller tjekkiet og alle de nævnte er Fulde af børneaktiverings tiltag af forskelige arter lige fra rapelling Riverrafting bjergbobbaner og meget meget mere

God ferie og jeg er da ikke misundelig mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 15-01-08 12:55

Du kan tage her til Alanya i Tyrkiet... vi var der sidste sommer... folk snakker meget om at de tigger og hiver i turisterne, men det gør de ikke mere end alle andre steder.
På Hotel elite orkide i centrum, kom vi på et sprit nyt hotel, lækre swimmingpools, lækre lejligheder, lige ved siden af shoppingmuligheder, supermarkeder, ca. 1 km til stranden... SUPER sted!
ca. 14000,- for en uge for jer alle 4...
Vi rejste med Falk Lauritsen.. du kan på deres hjemmeside downloade hele deres katalog.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 09:26

Sødeprincesse undskyld at jeg blander mig men det der med at tigge og hive i folk hører altså fattige lande til Har selv været i tunesien 1 gang første og sidste Sådan er det aldeles ikke i Ungarn Polen Tjekkiet osv osv Det var bare lie det jeg ville sige Og at 14000,- for en uge Det er sku da dyrt det sån ca hvad vi bruger 6 pers på 3 uger

Mvh SunowichFisk

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 18-01-08 16:55

Tak for svaret HelleBirgitte.

Jeg siger tak for hjælpen, det lyder alt sammen spændene TAK

ha det godt ligeham

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-01-08 18:43

Selv tak og rigtig god ferie