/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Priser i Torremolinos
Fra : janemli
Vist : 1497 gange
114 point
Dato : 12-01-08 15:51

Hey Kandu

Mig og kæresten har lige bestilt ferie til Torremolinos

Vil lige høre om der nogen som har været dernede som ved hvordan priserne er dernede...Om det er li så dyrt som madrid fx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 15:56

Priserne i Torremolinos er som herhjemme

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-01-08 16:14

Ja der er ikke meget forskel på dernede og så herhjemme. Den eneste umiddelbare forskel er temperaturen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-08 14:03

Desværre Janemli... priserne bliver ikke anderledes af at du forhøjer point. Priserne i Torremolinus, er som herhjemme

Bortset fra det, er det et dejligt og meget hyggeligt sted. Det eneste minus for os, - vi boede nede ved stranden - var den lange stejle trappe op - for at komme til selve byen.

Tag turen ned af trapperne en aften, og se alle boderne på hele strandvejen, det er rigtigt hyggeligt, en gang eller to

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-08 14:04
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-08 14:06

Eyvind, vi giiider ikke se temperaturen der ned lige nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-01-08 14:12

Når i er dernede, skulle i næsten og tage hen og se en mega meget stor dryppestenshule, den er så stor, at de afholder koncerter i den.

Det siges at den blev opdaget ved et tilfælde, nogle drengen der var ude at lege, hvoraf den ene dreng pludselig forsvand.

At leje bil, er en blandet fornøjelse, vi afleverede vore før tid, da det var komplet umuligt at finde p-plads til den ved hotellet Men hvis i alligevel vover forsøget, så tag en tur ud til "den hvide by" en meget flot og speciel oplevele, alt er så rent, hvidt og hyggeligt

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-01-08 15:24

Her er en side der fortæller rigtig meget om Torremolinos.Ikke noget om priser, men en masse gode informationer. Rigtig god ferie http://www.andalucia.com/torremolinos/home.htm

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-01-08 16:12

Og hvis I vil se sejlbåde i millionklassen kør til Puerto Banús, Svend
Iøvrigt er der over 50 golfbaner før Gibraltar...

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 13-01-08 21:36

Nordsted1..

Var i i det tivoli som ligger dernede

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 16-01-08 11:47

Der er marked hver tirsdag alleriders at købe især lædervarer, lertøj og tøj.
Cigaretter er lidt billigere dernede ca. 19 kr. pakken.