/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp og support
Fra : gonsales
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 12-01-08 13:20

Hej .Programmet Hjælp og Support er simpelthen forsvundet fra min pc.Styresystemet er Windows XP, jeg har prøvet at køre Systemgendannelse, men det hjælper ikke. Jeg vil gerne være fri for at køre total genindlæsning, så er der en der kender en anden mulighed.Gonsales

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 12-01-08 13:46

Prøv følgende:

Hent Ccleaner her:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

Installer Ccleaner, husk at fjerne fluebenet udfor installation af Yahoo toolbar.
Start Ccleaner, fjern fluebenet i cookies.
Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder.
Klik så på Problemer ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.

Hent Regsupreme her > http://www.macecraft.com/downloads/RegSupreme_setup.exe

Start Regsupreme, klik på Registry cleaner
Første faneblad Options her sættes prikken i Aggressive.
Andet faneblad Mode her skal prikken være i Reference mode.
De resterende faneblade, skal man normalt ikke røre ved.
Når det er gjort, klik på Start, klik på Ja/Yes til advarslen.
Når forløbet er færdigt, klik på Fix.
Klik på Ja for at lave backup.
Please give a description for this backup
Jeg skriver altid datoen, f.eks 301207, klik så på OK.
Når den er færdig, klik på Close.
Gentag forløbet to-tre gange.

Genstart computeren.

Sæt så Windows cd’en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.

Gå i Start > Kør > Skriv: sfc /scannow – bemærk mellemrummet efter sfc > Tryk OK

Der kommer en bjælke så længe scanningen køre – og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.

Genstart…

Hjalp det??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-01-08 13:51

Højreklik på start nede i venstre hjørne og vælg egenskaber. I det vindue du får op vælg fanebladet
Menuen Start og her vælger du tilpas. Tryk nu på fanebladet Avanceret og rul ned til Hjælp og Support og sæt flueben ud for det.

Kommentar
Fra : gonsales

Dato : 12-01-08 20:38

Hej b-and tak for dit svar, men denne proces tør jeg ikke gå i gang med,jeg har heller ikke nogen windows cd, men kun en der dækker hele computeren. Paul

Kommentar
Fra : gonsales

Dato : 12-01-08 20:42

Hej benthuul tak for dit svar, men jeg har konstateret at der er flueben ud for hjælp og support og flytte med det hjælper heller ikke noget. paul