/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
jesper_wood pli????
Fra : viskinge
Vist : 631 gange
20 point
Dato : 11-01-08 22:11

Kære jesper_wood.
Hvordan kan du tilslutte dig, at der skal være pli og folk skal følge op på spørgsmål, de stiller, når du ikke selv gider????

Du har i øjeblikket 5 ubesvarede spørgsmål der står åbne, det ældste fra november.
Jeg har svaret på et af dine spørgsmål, men du har åbentbart ikke lyst til at komme tilbage med noget, selvom jeg har "rykket".

HMmmmm

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-01-08 22:16

Glemte lige at henvise til tippet, som jesper_wood var enig i.

http://www.kandu.dk/tip17256.aspx

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-08 10:28

Det er desværre generelt blandt en del brugere (at de ikke deltager).....

Har folk så lidt brug for hjælpen at den kun kigger i deres spørgsmål en gang om ugen - ja så skal de få problemer på Kandu.....

LANGT de fleste spørgsmål på Kandu er "her og nu" spørgsmål....
og de fleste er besvaret på få timer....

Men "visse" kommunikerer normalt åbenbart med kommuner o. lign. hvor et svar kommer flere dage efter.....

LÆNGE LEVE et "HER OG NU" medie - der IKKE bliver udnyttet

Gad vide om disse mennesker også lader deres breve ligge uåbnet i en skuffe i en uge.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-08 10:29

PS....

Det er selvfølgelig lidt mere problematisk med flere spørgsmål når der som i øjeblikket IKKE kommer mails

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 12-01-08 10:49

Jeg har været inde og kigge lidt på bla. jesper_wood. Det spørgsmål jeg har kommet med kommentarer til, er han vældig aktiv den første time, men så går han i stå !!!

Bagefter bedømmer han så et tip, hvor det opfodres til at deltage aktivt, i sine egne spørgsmål.

(han glemmer bare at gøre det selv)

MVH