/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
STEAM ??
Fra : akrolle
Vist : 615 gange
500 point
Dato : 11-01-08 16:45

jeg har lige købt et par fps,spil,,,day of defeat,og red orchestra....den første køre fint,,,meeen red or,,,,,, den siger der er ik nok diskplads til at køre steam,,,,DET fatter jeg bare ik,,,,steam er jo noget der åbenbart skal instaleres.og findes på begge ?
håber der er en der ka swarwew,,,,pfh tak.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 11-01-08 19:48

Har du installeret stem? Ellers prøv at gøre det:
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=main&SubId=474&cc=DK&l=danish

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-01-08 11:41

Jeg fik også den meddelelse for et par dage siden da jeg ville køre CS. Jeg tror det er et hukommelses problem, jeg prøvede at genstarte og så kørte det fint igen.

Kommentar
Fra : akrolle

Dato : 14-01-08 09:38

joh,steam er der fint nok,,,red orckestre.instalere også fint nok,,den kommer bare IKKE ind i steam som den skulle,man kan købe den,ja tak,det er jo gjort ????

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 14-01-08 14:56

Jeg har et par forslag til hvad der kan være galt:

1. Din computer har ikke nok ram til at køre spillet, dette vil give denne fejlmelding til dig.

2. Hvis du er 100% sikker på at din computer lever op til de minimale krav for at kunne køre spillet, så tyder det på at der er noget der kører i baggrunden.

2a: I tilfælde af at det er noget der kører i baggrunden er det eventuelt noget som du selv har installeret og så måske der er gået fejl i det så det bruger yderligere ram-forbrug end hvis det virkede optimalt.

2b: Du kan have en virus på din computer som benytter sig så meget af dine ram at du ikke kan køre størrer spil som for eksempel red ockestre, jeg kender ikke til spillet så kan ikke udtale mig om hvor meget det kræver, men det kan være en mulighed. Hvis det er en mulighed du vil tjekke om der kan rettes op på, så kør en virus scan .

3. Der kan eventuelt være opstået en fejl under installationen som så gør at spillet kører helt vildt ligesom eksemplet i 2a, så når den fx prøver at tage 3 gb ram i brug, så kan den ikke komme til det fordi den opfatter rammene som benyttede allerede, derfor får du denne besked. Men jeg er dog lidt på gyngende grund, mit forslag for dette, en geninstallation.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 14-01-08 20:23

Hvor meget plads har du på harddisken??

Det er jo igennem steam du sikkert har installeret det så tror jeg at det også er steam der skal kører det...

Det kan også være den skal bruge noget plads for at starte spillet så den kan ligge nogle temp filer ind og det.

Kan det måske være din virtuelle hukommelse du ikke har nok af?? du kan prøve at gå ind i egenskaber på denne computer og avanceret og ydeevne og avanceret og helt nede i bunden skift
og så ved størrelse ved start skriver du bare det dobbelte og det samme i den nedenunder og så tryk definer... den tager så nogle ekstra ram fra din harddisk så det kræver du igen har plads nok.