/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Inger Marie Ørner Digt - Clips
Fra : abcdhhh
Vist : 2376 gange
50 point
Dato : 11-01-08 14:50

Hej.
Jeg efterlyser så grusomt et digt med Inger Marie Ørner - det hedder clipsen. Det kan desværre ikke lånes på mit lokale bibliotek, så jeg håber der er nogen der har det her :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-01-08 15:53

se linket her, det er det selvom overskriften siger noget andet

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114918

dit bibliotek burde kunne skaffe det hjem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-01-08 15:57

ups jeg henviste vist til et indlæg du selv har skrevet før. Men jeg kan fortælle, at jeg fandt svaret ved at spørge biblioteksvagten på http://bibliotek.dk/

Kommentar
Fra : abcdhhh

Dato : 11-01-08 17:56

Ja, jeg har nemlig selv skrevet det indlæg. Ja, men jeg kan bare ikke forstå at det ikke er på internettet nogen steder. Men hvilken digtsamling er det i ?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-01-08 18:29

Skulle være fra "Lyden af dig selv" (s. 31)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-01-08 19:07

Har du fundet det?