/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Headset virker ikke.
Fra : XxoO
Vist : 541 gange
151 point
Dato : 11-01-08 14:39

Har lige fået bygget en ny comp (ikke mig der har bygget den) , men mit headset virker ikke. Det er mærkeligt, da det virkede på min gamle, og virker på andre comps. Jeg tester den inde i css, og har sat alt det til jeg kan finde der omhandler et headset/mic. Lyden kommer fint ud af den , men det er microfonen det er galt med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-08 15:02

Ja så må "byggeren" jo i gang igen.....

Microen er åbenbart IKKE forbundet siden det virker på andre.....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 11-01-08 17:37

Er det front stikene du bruger, er kablet nok sat forkert eller kablet er rykket i stykker.

Prøv stikket bag på computer om de ikke virker ;)

Hvis den gør er det dit front stik eller kabel i kabinet det er galt med

Kommentar
Fra : ara

Dato : 11-01-08 17:41

Du har vel ikke et webcam tilsluttet samtiddig.

Det havde jeg, og der virkede microfonen i hesdsettet
heller ikke, før jeg fjernrde webcam.

mvh

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 11-01-08 22:41

Prøv at tjekke denne ud
http://www.eksperten.dk/spm/813661