/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
spyware
Fra : samarit1
Vist : 415 gange
50 point
Dato : 10-01-08 22:09

hej er lige igang med at finde på et eller ander der effektivt kan beskytte mod trojanske heste osv. nogle der kan anbefale et eller andet. Jeg har ad-ware men den finder ikke det hele , så har jeg set på noware og et par andre . Nu ville jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer med noget af dette software.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-01-08 22:15

Gå ind her : www.arlet.dk og hent hans sikkerheds pakke.
alimak

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 22:17

Jae

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 22:17
Kommentar
Fra : Millister

Dato : 11-01-08 00:09

Vista eller Xp? -Hvis xp skulle Online Armor være en af de bedste firewalls http://www.tallemu.com/ - Os' free versionen..

Skal ikke bruges sammen med Threatfire, som du ser i de andre links, da de konflikter.. Men godt sammen med Avast..

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-01-08 12:41

Denne er det bedste der findes på markedet i jagten på trojanske heste > http://spywarefri-shop.dk/product_info.php?cPath=39&products_id=61

Det er ikke freeware.