/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ud af std by?
Fra : olarsen
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 10-01-08 16:04

Hej,

Hvordan får man en bærbar PC til at gå ud af Std. by? Jeg har sat den op til at gå i Std. by når låget lukkes, men jeg skal selv trykke på I/O knappen for at starte den op igen.

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 10-01-08 16:16

Det er da helt normalt... det er jo ikke en pauseskærm, computeren slår også tastaturet fra i standby for at spare strøm.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 16:27

Hvis du har en extern mus til går den igang (kan)når bu bevæger musen

Mvh Sune=Wanda Fisken

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 10-01-08 16:36

Interessant sunowich, hvordan sætter jeg det op?

narhat: Min Toshiba bærbare pc starter op når jeg åbner låget, det samme ville jeg gerne med min HP bærbare.

Hvis det er muligt at tage dem ud af Std. by ved at bevæge musen ville det være endnu bedre, men ikke en absolut nødvendighed.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 17:33

Så skal du jo ihvertilfælde ikke sætte den til dvale når du lukker låget men bare i dvale som en stationær og når den så går i dvale kan du få den op igen ved at bevæge musen eller trykke på en knap alt efter hvad musen er sat op til.

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 17:35

Undskyld ikke dvale men st by men min er sat til dvale og virker også som beskrevet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-01-08 03:49

En HP aktiveres med start knappen efter stand by, det kan du ikke ændre, måske du skulle vælge dvale i stedet

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 11-01-08 14:44

Ja tak for det o.v.n., det er jo bare ærgerligt, men så behøv's jeg jo ikke at 'lede' mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-01-08 21:25

Hvis det kan ændres, må det være HP support, prøv at ringe til dem. det er flinke folk som tager telefonen, god weekend