/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdater XP
Fra : mavi01
Vist : 633 gange
50 point
Dato : 10-01-08 15:38

Efter at have repereret Windows XP vil den ikke opdatere mere, den tager det hjem, men vil ikke indstalere det, der er ca. 25 med rød. Har andre prøvet det?
mavi01

Kommentar
Fra : tryllerylle

Dato : 10-01-08 15:48

Tjek dato'en på din PC (dobb.klik på uret nederst i højre hjørne).
når datoen passer skal du trykke "start" -> "kontrolpanel" -> "windows update" (i venstre side af skærmen)

husk og genstart når du blir bedt om det.

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 10-01-08 16:24
Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 10-01-08 17:40

du kan også kikke på spørgsmål:

http://kandu.dk/Spg114737.aspx

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 10-01-08 19:03

du mangler nok at Service Packs SP2

Gå ind på http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da

Der skulle være en link hvor du kan hente den til install

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 11-01-08 12:25

Hent følgende fix > http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip og gem det på skrivebordet.

Tryk på ikonet på skrivebordet > dobbeltklik på ikonet i mappen > dobbeltklik på Dial-a-fix exe > Udpak alle > følg guiden…

Følg så denne vejledning:

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.
7. Nu burde du kunne installere de opdateringer.