/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tilsatstråd for TIG svejsning
Fra : dengalemand
Vist : 1752 gange
100 point
Dato : 10-01-08 13:48

Hej allesammen!

Er der nogen der ved hvor man kan købe tilsatstråd i løs vægt? Jeg mener at i 5kg´s pakker kommer jeg til at drukne i gigamikado.
F.eks. en forretning på nettet? Andet, helst i Københavnsområdet. Alt har interesse.

M.v.h
DGM

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-01-08 15:19

Har selv indtil for nylig arb. i et smedefirma, og der kom tit hobbyfolk forbi som fik noget tilsatstråde ved at smide et beløb i kaffe/øl kassen!!

Smut forbi din lokale smed, så får du sikkert også de rigtige tråde til din opgave, til en billig penge!

/Torben

Kommentar
Fra : dengalemand

Dato : 10-01-08 23:33

Hej Torben!

Ideen er god nok hvis det er på hobbyplan, men jeg er selvstændig. Der må være en mulighed for at få et asoteret udvalg. Jeg mener 1mm,1,6mm,2,4mm i jern,rustfri og aluminium uden at skulle brænde inde med et kæmpe lager. Jeg har begrænset plads.

DGM

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 16-01-08 18:17

det er stadig noget du kan lave en aftale om med en lokale smed de skal aligevel køme trådene hjem så hvis du foreksempel vel købe 10 af vær i jern alu rustfri i 1mm 1.6 2.4 med flere så trog jeg ikke det er noget problem at du en gang imellem kommer forbi og køber nogle tråde ved dem de kan jo og vel nok også ta ligt overpris for dem men det er den eneste måde du kan få midre patier af tilstats tråde og hvis det er på grund af moms og skat og alt det der torg jeg godt du kan få en moms registret kvitering for at du har købt så og så meget til den pris men såden en 5 kg rør fylder da ikke ret meget men kan godt se at det kan blive dyrt hvis man skal bestille de der 45 kg tilsats tråd hjem (3 af vær skaks jern alu rustfri)