/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Opentype font i quark
Fra : gadzilla
Vist : 282 gange
300 point
Dato : 10-01-08 11:27

Jeg har problemer med Opentype fonte i quark (på pc ) Når jeg har installeret dem i adobe type manager kan jeg stadig ikke se bold og italic det er kun regular der kan ses. Mit spørgsmål er derfor, og man skal vælge bold og italic i mållinien, som jo før i tiden var forbudt, når materialet skulle til tryk.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-01-08 15:51

Hvilken version kører du med? Jeg har oplevet problemet i min 5.01'er og jeg mener at det først var fra QuarkXpress 7.0 at de fik has på problemet...

Jeg har det komplette Adobe bibliotek og Linotype Gold, så det er meget sjældent at jeg har behov for Open Fonts...