/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skrivebordsikoner
Fra : svovlstikker
Vist : 359 gange
20 point
Dato : 10-01-08 10:39

Jeg har fulgt med i svarene på geu's spørgsmål om at fjerne baggrundsfarven på ikoner på skrivebordet. Jeg har som geu også prøvet det samme, som står her: http://www.geertsen.dk/tips.asp#7 - uden succes! Desværre hjalp svaret fra dhmoelsted mig heller ikke med hensyn til at køre med web-skrivebord. Jeg har stadig en farvet "boks" rundt om teksten under mine skrivebordsikoner, og den "boks" vil jeg gerne have væk, så der kun står tekst under ikonerne. Sådan har det været tidligere, og jeg ved ikke, hvordan "boksene" er kommet ind, og altså heller ikke, hvordan jeg får dem væk igen. Håber på hjælp. AU.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 11:24

Ved du hvornår det blev sådan ?? Du kan jo prøve at lave en systemgendannelse til før problemet opstod under start programmer tilbehør system systemgendannelse og vælge en markeret dag i kalenderen

Med venlig hilsen og hav en god dag Suinowich Wandafisk