/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Cisco CCNA ---> Hvilken bog beskriver de~
Fra : .NET
Vist : 514 gange
40 point
Dato : 15-02-03 23:03

Om to uger starter jeg på Cisco CCNA kursus !!!! Og jeg vil påbegynde lidt læsning fra næste uge, men hvilken bog burde jeg købe ???? Der er et mindre hav af bøger om CCNA, hvis I har erfaringer, hvilken bog mener I der er bedst ???

Af IT-baggrund har jeg en datamatiker uddannelse ....

På forhånd tak ....)

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 15-02-03 23:12

Der findes 2 bøger som er skrevet direkte til uddannelsen. Bøgerne følger materialet som du også får adgang til på Cisco's hjemmeside, men er mere uddybende.
Desuden kan du være sikker på at der ikke stilles spørgsmål til prøvernesom ikke også står i bøgerne

Bøgerne er de 2 øverste på http://ccna.dk/024.asp men alternativt vil jeg anbefale dig bog nummer 3

/Uffe (CCNA-certificeret)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-02-03 23:13

Meeeeeen......Uanset, så køb de officielle bøger fra cisco !!!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-02-03 23:17

Et godt råd mere.....spørg din lærer indenfor en uge om han har en router-simulator.
Det er små programmer, typisk lavet i flash, hvor man skal konfigurere en/nogen routere med en bestemt konfiguration. Dette giver dig det på "rygraden" og hjælper rigtig rigtig meget

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 03-09-09 10:23

Hej en der en der kan hjælpe med hvilken switch og router der er god nok til at bruge til ccna kursus, da de er temmelig dyre at købe.