/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvor store chancer er der ?
Fra : Gevelia
Vist : 918 gange
49 point
Dato : 09-01-08 12:38

Hejsa Kandu brugere.

Jeg starter med at springe ud og sige jeg er bøsse.
Jeg har mig en kæreste.
Det jeg vil spørge om er hvor storere chancer er der for utroskab, Når kæresten spørger efter om vi skal have andre med til bondage, og sex lege? Og jeg så siger nej det er noget jeg vil have imellem os to!

Jeg har haft det svært med det der delen Jeg har jo en kæreste og føler ikke en træng til at dele ham med en anden.

Hvad kan der siges til det ?

mvh. Per / Gevelia

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 09-01-08 12:43

Det er jo svært at sige noget om risioko for utroskab, hvis han respektere hvordan du har det med at have flere med i jeres sexlege og bare sådan generelt har respekt for dig, tror jeg ikke risikoen for utroskab er blevet større af at du har sagt nej.

Så, jeg tror at hvis i ellers har et velfungerende forhold, så kan du godt sove roligt om natten.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 59 point
Dato : 09-01-08 12:48

Altså i tankerne vil jeg eller kunne tænke mig at der var en kvinde mere ind imellem Meen det ville sku nok ikke holde i længden Det ville uden tvivl blive ballade ud af det og tror slet ikke min kæreste ville finde sig i det og eller der er jo også den mulighed at hun fik smag for det og så måske fand ud af er der var noget mere spændende end mig Men at din kæreste siger sån får da også mig til at tænke at han måske ikke har nok i dig

Mvh Suno med håbet om et lykkeligt liv til dig

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-01-08 12:55

Det er jo fuldstændig umuligt at svare på, det kommer jo helt an på jeres forhold i øvrigt, det eneste man som udenforstående kan forholde sig itl i den slags spørgsmål er statistik, og den finder jo sjældent anvendlese i virkeligheden, men statistisk er du på den.... Der er væsentligt mere utroskab i homoseksuelle forhold end i heteroseksuelle.

Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 09-01-08 13:00

Af hjertet Tak for dit svar.

Mvh. Per

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-01-08 13:04

Personligt tror jeg at han tager røven på dig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 13:13

Takker Håber at du få styr på det men det er jo også den der satans jalosi som jeg så godt kender fra tidligere i mit liv

Mvh Sune

Kommentar
Fra : puzz

Dato : 09-01-08 13:22

jeg er selv til gruppe / flere,men kæresten siger blankt nej. han vil ikke dele.
jeg har prøvet at forklare ham at jeg gerne vil have at han skal være en del af det jeg godt kan li', at jeg gerne vil prøve at åbne nogen døre for ham,men nej.

so far har jeg accepteret det,men... hverken kan eller vil love at jeg på et tidspunkt ikke gør det som jeg drømmer om. om han så vil være en del af min drøm eller ej,er jo op til ham. han har fået invitationen :)
mit forslag vil nok være; fortæl ham at tanken om det får hårene på ryggen til at rejse sig,at alt stritter imod,men at du gerne vil prøve, 1 gang ! hvis du stadig ikke kan li' det, så bed ham acceptere. i det mindste har du da så prøvet..

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 09-01-08 13:27

Det er meget svært, med det her forhold.

Kan jo starte med at sige han har sagt at jeg ikke skal være den type hvor jeg finder græsset grønner på den anden side. og det gør jeg heller ikke men det tyder meget på at han vil den vej meget dobbelt moralsk efter min mening. Men jeg prøver at få det sagt på en pæn måde så han måske forstår min side af det her svære noget

Mange tak til jer alle sammen som har svaret til det her det har lettet en del.

Med knus Per

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-02-08 23:33

Citat
........og eller der er jo også den mulighed at hun fik smag for det og så måske fand ud af er der var noget mere spændende end mig

JAAAAAA LOOL det kan man meget nemt forestille sig

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-02-08 08:34

Lalle klumme igen alle skal virkelig se hvor tåbelig du er På med din Klokkehat og slut med dig