/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
fra pkg fil til pdf fil
Fra : snaptil
Vist : 618 gange
300 point
Dato : 09-01-08 11:48

er det muligt at udskrive en pkg fil uden at tage skærm print af hver side?
evt ved at lave den om til pdf fil!

nogen forslag?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-01-08 11:56

Hvilken applikation anvender file extension pkg ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-08 14:34
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 09-01-08 16:05

jo....det var også min første antagelse. Men det hænder jo ofte, at knapt så kendte extensions benyttes af flere programmer der ikke kender eksistensen af hinanden - eller er ligelade med dette...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-08 16:36

Det kan være flere ting...

Bl.a.apple bruger det

http://filext.com/file-extension/pkg

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 10-01-08 11:32

http://www.tvc.dk/UndervisningForedrag/Undervisning%20(1)/CandMercAud

filen ligger her under under, det er undervisningsmateriale.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-01-08 17:44

Ser ud som om det er omhyggeligt beskyttet mod kopiering og overførsel til andre medier.
Det indeholder et selvudpakkende program, som installerer sig og kan vise billederne, uden at de umiddelbart kan plukkes ud.
Men på en eller anden snedig måde må man da kunne grabbe dem.