/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
NTab og omstillingsanlæg
Fra : Frej
Vist : 782 gange
60 point
Dato : 15-02-03 21:17

Kan man tilslutte et Goldstar GHX820 til ab-portene på NTab og få det til at virke. Hvis ikke, da hvorfor

Accepteret svar
Fra : pkl

Modtaget 60 point
Dato : 21-02-03 17:55

De fleste anlæg, skal have strømvending på analoge bylinier. Det kan du jo ikke få på en NTab, så bylinien vil nok hænge.
Mvh.
Peder

Godkendelse af svar
Fra : Frej

Dato : 21-02-03 19:06

Tak for svaret pkl. Men strømvending, bruges det også på en digital central? Ellers må det da være muligt med lidt elektronik at lave en strømvending.

Kommentar
Fra : pkl

Dato : 21-02-03 19:14

Strømvendingen bruges til at fortælle centralen at kaldet er slut.
Peder

Kommentar
Fra : teleadvice

Dato : 22-07-03 18:13

Jeg kender ikke Goldstar, men det er ikke problematisk at montere fx menuet 308 på 2 ab porte, det fungerer upåklageligt.
Leif