/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Hva sagde jeg!!!!!
Fra : Sunowich
Vist : 814 gange
300 point
Dato : 08-01-08 10:39

Solen ville skinne en dag og det er i dag.

Og husk nu alle sammen at man bruger 72 ansigtsmuskler når man er

Og kun 12 når man

Altså er det anstrængende at være

Derfor spring ud og smil Det smitter

Man blir så glad når solen skinner tra la la la ta la la la ...........

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 10:40

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 10:42

UPs anstrengende at være sku der stå men kunne simpelthen næsten ikke få min finger til at trykke på den sure
hi hi

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-01-08 10:42

Ok - vi finder smilerynkerne frem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-08 10:43

Jamen det er da en unyttig viden jeg kan bruge til mange ting.

Hvor mange muskler bruger man så, når man ligger og sover med en go' omgang influenza??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-01-08 10:44

Er du ikke vaccineret nordsted1 ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 10:50

Hva norsted hej det kommer jo an på om der er nogle der passer dig ordentligt
Camillethe og en sjat sprut i såe Går det sørme godt

Når han kommer hjem hvis han altså ikke ligger ved din side har han bare at piske 2 æggeblommer med 2 spk fulde sukker piske det godt til det der da jeg var barn hedder røreæg noget af det Ca.det havlve i et glas kogende vand i så en sjat rom og du har den dejligste romtoddy .Skal nydes varm Den anden halvdel ka jo lave sig en af ellers er børnene helt vilde Håber at du ser og bliver rask du ka jo ikke ligge der og fise den af medens tiden flyver

Kram Fra ham optimisten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 10:52

Min mor sagde altid om mig da jeg var små at jeg var vaccineret med en grammofonstift hva mon hun mente med det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 10:56

Norsted ang at bruge muskler når du ligger i sengen ?? Nu ved jeg jo ikke lie hvor du har hænderne henne eller om han er hjemme til at opvarte dig eller hva

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-01-08 10:59

ja sunowich det må du nok sige mine forældre sagde det samme om mig. og jeg tror det var en form for vaccine man brugte dengang, da man ikke vidste bedre idag er det jo noget helt andet

ja ud og nyd det gode vejr fra en skyfri himmel, man bliver så dejlig frisk, så jeg vil på min velfortjente fridag gå mig en lang tur med vovsen

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-08 11:09

Teil.. nej jeg er ikke vacc, jeg plejer at havde folk til den slags sygdom, for jeg giiider ikke selv.

Suno, øv øv tanken om noget med æg og sprut jeg holder mig til yogurth

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 11:42

Altså Norsted vil du være rask eller hvad ?? bare ned med den og hvis du aldrig har smagt hvordan ka du så sige hvordan den smager det er jo ikke noget du skal tænke dig til det er virkelighed det her
Såe ka du tænke dig til alt muligt andet bla hvordan det er at gå en dejlig tur i solen som jeg også vil gører nu som Cirac sammen med mine hunde som jeg

Se så at blive rask do
ne

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 300 point
Dato : 08-01-08 11:56

Altid skønt med lidt godt vejr.

Citat
Vejret blev første gang opdaget i 1654. Den tyske filosof Heinrich Himmler, observerede himlen i 7 dage og kunne derefter konkludere at den ændrede sig. Han kaldte dette fænomen vejret.

Vejret blev dog skabt langt tidligere af guds lærling Julemanden, som tidsfordriv for hans nysgerrige sønner (nisserne). Siden da har nisserne haft kontrollen over vejret. Der er tolv hold af nisser, som hver har ansvaret for vejret i hver deres måned. December måned 1999 koksede systemet dog, da en misundelig nisse fra augustholdet ødelagde vindmaskinen. Som noget nyt i år 2006 havde julemanden indført en holdkonkurrence, hvilket forklarer hvorfor vejret var så ekstremt i 2006 (varmeste juli, vådeste september, varmeste oktober).

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-01-08 13:09

Solskin kan man altid finde.........tralala........Bare ikke i Midtjylland i dag......DET REGNER

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 14:13

Dova må indrømme at det småregnede da jeg kom ud med hundene men nu den igen

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 08-01-08 14:47

her har det været tordenvejr

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 20:13

dejligt at mærke jeres posivitet her i vintermørket

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-08 21:05

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-01-08 22:28

Tak for en positiv tråd

Svantes lykkelige dag

(Solist:) Se, hvilken morgenstund, solen er rød og rund,

Nina er gået i bad, og jeg spiser ostemad.

Livet er ikke det værste man har, og om lidt er kaffen klar.

(Damer:) Blomsterne blomstrer op, der går en edderkop,

fuglene flyver i flok, når de er mange nok.

Lykken er ikke det værste man har, og om lidt er kaffen klar.

(Solist:) Græsset er grønt og vådt, og bierne de har det godt,

lungerne frådser i luft, ah, hvilken snerleduft.

Glæden er ikke det værste man har, og om lidt er kaffen klar.

(Herrer:) Sang under brusebad, hun må vist være glad,

himlen er temmelig blå, det kan jeg godt forstå.

Lykken er ikke det værste man har, og om lidt er kaffen klar.

(Solist:) Nu kommer Nina ud, nøgen med fugtig hud,

kysser mig kærligt og går ind for at red' sit hår.

Livet er ikke det værste man har, og om lidt er kaffen klar.

Hilsen HelleBirgitte

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 22:32

Er en af mine Yndlingssange og ka den også selv udenad.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-08 00:09

Mit nytårsfortsæt er at grine lige så meget og mere end jeg gjorde i 2007. Og det er ikke svært at holde.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 09-01-08 08:56

hvis man bruger 72 muskler på
og 12 på så slanker det og gir store muskler at være

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-08 09:25

Tilde men hva hjælper store bøffer og så midt i Fjæset Næh do man sku jo også leve længere af at gører sådan her såe det der muleri og holder ikke i længden

Hav en vældig god dag

Mvh Sune= fisk

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 09-01-08 15:50

man får bare en stor muskuløs næse...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-08 17:16

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Solen ville skinne en dag og det er i dag

Altså hvis det er dig der er bestemmeren, og ikke ham fra DMI, så syntes jeg du skulle sige det lidt oftere

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-08 21:52

Tak for svaret pve. Bare for din belærende oplysninger om Vejret

Med glæde skal du ha dem

Far suno fisken Wanda

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-01-08 22:00

Takker og satser på maksimalt godt vejr i weekenden