/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
peugeot speedake
Fra : Coool_ice
Vist : 386 gange
20 point
Dato : 08-01-08 00:54

hej jeg har en peugeot speedake fra år 1996

som ikke kan køre den få[U]IKKE[/U] gnist ved tændrør og har så måld ud at der var strom ned til Tændspole men så gik den ikke vider der fra så jeg har så være ude og købe en ny Tændspole men dette har ikke gjor at jeg kan få gang i den så hvad mere kan der være galt med den og har funde ud af at der er strom fra CDI enhed og ned til Tændspole så det kan ikke være der den er galt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 00:58

Er du sikker på det ikke er tændrørshætten?? prøv at skrue den af og hold mod stel se om gnist
Godnat Vh Sune

Kommentar
Fra : Coool_ice

Dato : 08-01-08 12:53

ja det er jeg 100 % på for der er lige komme ny Tændspole på med en ny tændrørshætten

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-08 14:18

Jamen hvad så hvis du sætter en skruetrækker ind i hætten og til stel?? Og når du ka målke spænding ned til spolen er der vel slået tænding til eller er det en fast spænding ??

Kommentar
Fra : Coool_ice

Dato : 08-01-08 19:14

det er også prøve af uden held

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 09-01-08 11:48

Prøv at kontrollere ledningerne fra statoren

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 22:50

Har du fundet fejlen ???

Kommentar
Fra : Coool_ice

Dato : 14-01-08 19:43

hej nej og er komme der til at jeg ikke ved hvad det er nu så det kunne være fedt hvis en i esbjerg kunne hjælpe mig